Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Nrk reklamerer jo så m ye for at man skal stemme på de andre deltakerene i MPG, men man kan jo ikke stemme på sitt eget land. Hvem er det egentlig som stemmer da, hvis man vil at sitt eget land skal gå videre?? Blir jo som å stemme på Gaute i Idol, hvis jeg vil at Kurt skal gå videre.... Jeg vil jo at mitt eget land skal vinne(og spesielt i år), men hvis jeg stemmer på andre land setter jeg jo Aleksander bakover...!!!
Gjest Wacmoc Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Hvis alle i Norge boikotter å stemme i MGP så får jo alex større sjangse til å vinne. Men jeg vil ikke at han skal vinne, så det er det samme for meg
ejoty Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 I ditt tilfelle bør du jo da stemme mye på de som er dårligst i år, slik at Norge gir mer poeng til de landene (som da sikkert ikke får så mye fra andre land), fremfor de som kanskje er Norges største konkurrenter.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 HAHA.. ska stemme på de dårlige landene da:) det var jo bra-
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 I ditt tilfelle bør du jo da stemme mye på de som er dårligst i år, slik at Norge gir mer poeng til de landene (som da sikkert ikke får så mye fra andre land), fremfor de som kanskje er Norges største konkurrenter. Men hjelper det Norge nermere seier hvis jeg stemmer på dårlige land?? Hvorfor stemme i det hele tatt egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Men hjelper det Norge nermere seier hvis jeg stemmer på dårlige land?? Hvorfor stemme i det hele tatt egentlig? Fordi det er den som får flest poeng som vinner. Om ingen stemmer, vil det bli fryktelig vanskelig å kåre en vinner, synes du ikke? Jeg er spent på hvordan du vil kåre en vinner, når ingen får noen poeng.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #7 Skrevet 17. mai 2009 Kaster ikke bort penger på sånt tull- det får være måte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå