Gå til innhold

vanskelig situasjon.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Saken er den at jeg har 2 veldig gode kamerater, hvor den ene kameraten min har nettopp blitt dumpet av dama, og den andre kameraten min gir blanke faen i kjæresten sin pga russetiden. Det som er greia er at jeg er venner med begge jentene siden vi er gamle klasse kamerater og gådd i klasse igjennom hele barneskolen pluss ungdomsskolen. Før var jeg veldig god venn med begge jentene, men vi fikk litt mindre kontakt etter at de 2 fikk seg kjæreste.

Det har aldri vært noe mere enn vennskap, ivertfall ikke fra min side. Nå har det seg slik at begge disse jentene har begynt og kontakte meg mer og mer den siste tiden pga problemene deres, noe som er helt ok for meg. Saken er at det er liksom ikke sånn at de bare prater med meg, men også inviterer meg ut på fester og kino, noe som jeg ikke er interisert i det hele tatt...

Nå sitter jeg i klisteret.. eks typen og typen til de 2 jentene er svært gode venner av meg... selvfølgeli har jeg ikke lyst til og miste noen av dem som venner! og det blir bare feil av meg og ha mye kontakt med disse jentene når den ene jenta har dumpa typen sin som er en svært god kamerat av meg og den andre jenta enda er sammens med typen sin. Jeg vil ikke virke frekk, for så og kanskje miste de som venner pga jeg ikke vil ha så mye kontakt med de 2 jentene pga jeg er svært god venn med de 2 guttene.

Jeg har aldri opplevd dette før, så jeg har egentli ikke peiling på va jeg skal gjøre. vet ikke om noen forstår meg, men håper jeg kan få noen tips til va jeg skal gjøre...

takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Anbefaler deg bare å være helt ærlig i forhold til jentene. Si at du synes det er vanskelig og det er dine kamerater som teller. Du trenger ikke å gjøre det vanskeligere enn det.

Dersom du prøver å manøvrere og ikke si for mye så kan ting misforstås og rykter kan skje og plutselig har du ikke to kamerater fordi du skulle være så "snill" og ikke si for mye.

Skrevet
Anbefaler deg bare å være helt ærlig i forhold til jentene. Si at du synes det er vanskelig og det er dine kamerater som teller. Du trenger ikke å gjøre det vanskeligere enn det.

Dersom du prøver å manøvrere og ikke si for mye så kan ting misforstås og rykter kan skje og plutselig har du ikke to kamerater fordi du skulle være så "snill" og ikke si for mye.

Akkurat det samme ville jeg ha gjort!

Skrevet

Som de andre her sier, vær ærlig med alle fire. Det er ikke gøy når eksen som dumpa deg henger mye med bestekameraten din... Det kan fort komme noen vonde sjalusifølelser frem da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...