Gå til innhold

Oppdaget poseringsbilde på mobilen til samboer...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jenny_*
Skrevet

Jeg hadde fått lov til å gå på mobilen til typen for å forandre noe på den i bildemenyen hans.... For han skjønte det ikke selv. Da jeg åpna bildemenyen så jeg det lå poseringsbilde av ei jente der som første bilde omtrent man kom til. Var flere bilder av hu, men jeg ble så flau, såra, lei meg osv på samme tid at jeg gikk raskt ut av bildegreia for å ikke se mer som brenner seg fast på netthinna mi.

Det var blandt annet bilde som hun selv har tatt iført bh osv...

Jeg tenkte å ta dette opp med samboer...

Vi har vært sammen i over 7 mnder nå.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal dra det opp heller som tema.. Synes det er flaut tema og bevege seg inn på, men jeg greier ikke la være å tenke på det...Hadde først tenkt til å laste opp min mobil kanskje med andre menn i bar overkropp poserende på bilder og tilfeldigvis ved en ''uheldighet'' greie å få det til slik at han også så det for å se om han likte at jeg har poseringsbilder. Slik at jeg da har noe på han som å si; men du har jo det du og.. og liker ikke at jeg har det??

Jeg liker ikke hevnen.... Men blir så sur, lei meg, osv over å ha sett dette...

Gikk raskt ut av hele bildemenyen for å slippe å kanskje oppdage flere ting jeg ikke vet om...

Har dere noen tips?

Synes jeg i det minste har rett til å få vite hvorfor han har slike bilder av andre jenter på mobilen sin.... Oppdaget ikke dette med vilje :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du sier du nekter å ta dette opp med samboer, vel, da finner du aldri ut av det. DU kan si at du så noen bilder di ikke likte da du hjalp han med mobilen. Han skjønner nok hvilke du prater om. Ikke begynn med noen test eller hevn, det er bare teit.

Skrevet

Fortell ham at du så disse bildene på mobilen når du skulle ordne den for ham. si at du ikke kiker at han har slike bilder. Og om han har skaffet dem etter at dere ble sammen.

Så spør du om han kan slette dem. Ikke ta hevn, det er bare barnslig, og du risikerer en stor krangel. Eller at han ikke bryr seg, siden han også har det.

Skrevet

Dere har vært sammen i 7 mnd. Han kan ha hatt disse bildene lenge. Er det proffe bilder, eller er det private? Synes det er litt viktig her... Er det proffe bilder så synes jeg du skal glemme hele greia.. Menn vil se slike bilder overalt, og det er ingenting du kan gjøre noe med. Til og med i reklamene går de jo i undertøy. Er bildene private kan de være av en eks-ettellerannet. Noe jeg synes er litt på kanten. Dersom det plager deg synes jeg du skal ta det opp med ham.

Gjest Gjest
Skrevet

Klart du må ta dette opp med samboer. Skjønner ikke hva du nøler for. Å ta hevn er bare tåpelig.

Skrevet

Har tatt det opp med samboer nå.. Selv om det var vanskelig for meg til å komme til temaet i saken... Litt flaut osv...

Det var bilde av en x dame han tidligere har vært med. Og han slettet bildene med en gang. Han skjønte etterhvert, etter en times lang prat at det ikke hadde vært noe hyggelig å se slike bilder for meg...Og da jeg nevnte for han at jeg kunne godt laste opp telefonen min med mye rart og, og lurte på hvordan det ville ha vært og sett tilfeldigvis for han og... Og det ville ikke vært hyggelig...

Det viktigste for meg var at han forstod hvordan dette gikk inn på meg. For det forstod han ikke i begynnelsen...

Men.....Etterhvert...

Så vi gav hverandre en god klem etter mye prat osv..

Skrevet

Så flott. Han hadde sikkert glemt bildene for lenge siden. Det meste ordner seg når man snakker om det. :)

Gjest Tanita
Skrevet (endret)

Hehehe, minner meg om en eks som drev og viste meg alle bildene han hadde fra diverse jentevenner (f eks fra nettet og lignende) som hadde sendt nakenbilder og puppebilder av seg. Rareste var at han drev og viste meg dette, sånn se her og her og her, jeg syns det bare var teit men han fikk ha det han ville ha selv på mobilen. Hvis jeg hadde reagert på det så hadde jeg bare blitt kalt sykelig sjalu og man velger sine krangler... ;) Han syntes også det var veldig rart at jeg ikke syntes det var helt ok at han sov over til disse venninnene og andre venninner. :lol: Er det rart det ble slutt... ;)

Noen gutter blir aldri voksne.

Endret av Tanita
Skrevet

Ta det opp på en enkel og grei måte. Bare spørre om når de bildene er fra. Og forklar at du ikke liker at han har slike bilder.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet at eksene mine fremdeles sitter på temmelig drøye bilder av meg. Noe som er litt skremmende etter å ha lest Tanitas historie :fnise:

Han ene ble tatt i det av kjæresten og det ble selvsagt veldig surt, særlig siden hun visste hvem jeg var og ble sjalu. Og det forstår jeg godt, men til hans forsvar så vet jeg 100% sikkert at han var kjempeforelsket i henne og at vår romantiske connection var død som ei sild - han hadde bare ikke sett det nødvendig å slette disse bildene.

Så jeg tror nok ikke det er så forferdelig unormalt eller trenger å bety noe alvorlig, hvis det er en trøst. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk noen semi-erotiske bilder av gamle flammer på datamaskinen min selv. Hadde ikke kommet på å slette dem om jeg hadde fått meg kjæreste nå. Faktisk tror jeg ikke jeg hadde hatt så veldig lyst heller, det er jo morsomme minner på en måte. Uten at det betyr at jeg vil ha eksene mine fremdeles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...