Gå til innhold

fortvilet mann.

Anbefalte innlegg

Gjest ja det var det da
Skrevet

Skriver til dere, dere jenter er jo så mye mer reflektert over slike ting

Ei nydelig jente, som jeg har vært sammen med i mange år. Hun er kjempenydelig. Vi har vært sammen to ganger. Vi er ikke sammen lenger. Ønsker henne bare alt som er best for henne, men ønsker å tro at jeg er det beste for henne, men selvsagt finnes det mange som er bedre for henne enn meg:( Huff så glad jeg er i hu. Skulle ønske at jeg kunne slå henne av fra hodet mitt :/

Vi er kjempegode venner, og det ønsker jeg aldri å miste. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal fortsette med bare å være venner?

Klarer ikke å la hu slippe. Så fort hu sier hei eller knipser er jeg der med en gang, og det vet jeg at jeg ikke burde, men jeg blir så glad for alt hu sier og ber meg om at jeg klarer ikke å la være.

Det er nesten ett halvt år siden det var over med oss for andre gang. Hva skal jeg gjøre for å komme videre da?

Fortvilet jeg :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du kutter all kontakt. Det må du for å få fred og ro med deg selv.

All kontakt betyr null tlf, sms, mail, msn osv.

Skrevet

Det jeg har sett av løsninger på dette er et av to:

Enten gjør du som gjesten over foreslår, og bryter all kontakt med henne.

For du klarer tydeligvis ikke å si nei, uansett. Fortell henne det, og bryt kontakten.

Eller fortsett som nå, til du blir lei nok, og forelskelsen går over. Det er den løsningen som gjør minst vondt nå, og mest vondt over tid.

Det er som et plaster som må av, ellers blir såret betent. Du kan rive det fort av, det gjør veldig vondt en stund, men så blir det bra. Eller du kan la det sitte på, og se såret bli verre og verre.

Gjest fortvilet mann
Skrevet

ja det var det jeg var redd dere skulle si. Det er kanskje det eneste smarte å gjøre, men utrolig vanskelig:(

virker for meg håpløst å ikke kunne ha noe kontakt med henne i det hele tatt.

men det er kanskje ikke noe annen utvei, det finnes vel ikke noe mirakelkur mot dette nei:(

Gjest Gjest
Skrevet

Om dere har barn sammen og er skilt, og hun dumpet deg, er det klart det er vanskelig, men du bør gå videre. Du er historie for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...