Gjest Coolaid Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 Har enda flere dataspørsmål jeg. Hvordan oppretter du en link til en nettside o.l. når du skriver innlegg.
Gjest Lea Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Bare skriv adressen rett inn i innlegget. Den blir "klikkbar" automatisk. F.eks www.kvinneguiden.no
Gjest Coolaid Skrevet 21. juli 2003 #3 Skrevet 21. juli 2003 Bare skriv adressen rett inn i innlegget. Den blir "klikkbar" automatisk. F.eks www.kvinneguiden.noTusen takk for all hjelp, du fortjener en klem. Har prøvd det mange ganger men det virker ikke. Noen andre forslag?
Gjest Lea Skrevet 21. juli 2003 #4 Skrevet 21. juli 2003 Virker ikke linkene dine? Prøv å skrive www.vg.no i et svar på denne tråden, så skal jeg se om jeg finner noe galt!
Gjest Coolaid Skrevet 22. juli 2003 #7 Skrevet 22. juli 2003 Den virket helt fint, det er heller sjelden. Og jeg som skriver nøyaktige adresser. Takk for hjelpen :D
Gjest Lea Skrevet 22. juli 2003 #8 Skrevet 22. juli 2003 Du kan også klippe ut adressen til siden (som du linker til) og lime den inn i svaret ditt. Da MÅ det jo bare fungere...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå