Gjest Gjest_Line_* Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Heihei Har fått høre om Phase 2 karboblokk den siste tiden og lurer på om jeg skal prøve selv! Har hørt at det har virket for flere. Jeg er normalvektig (62 kg og 170 cm høy), trener mye og spiser for det meste sunt. Men jeg ønsker å gå ned 5-7 kg, og lurer derfor på om Phase 2 ville hjulpet. Er det noen som har erfaringer med Phase 2? Finnes det noen bivirkninger?
Gjest Bolledeig Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Haugevis. Magetrøbbel er den viktigste, og det er vel også blitt rapportert en del andre plager med indre organer. Jeg ville tatt et søk på phase2 i forumet, er en del erfaringer ute og går.
Gjest Gjest_vilde_* Skrevet 18. mai 2009 #3 Skrevet 18. mai 2009 Heihei Har fått høre om Phase 2 karboblokk den siste tiden og lurer på om jeg skal prøve selv! Har hørt at det har virket for flere. Jeg er normalvektig (62 kg og 170 cm høy), trener mye og spiser for det meste sunt. Men jeg ønsker å gå ned 5-7 kg, og lurer derfor på om Phase 2 ville hjulpet. Er det noen som har erfaringer med Phase 2? Finnes det noen bivirkninger? Er omtrent på din tykkelse(172 cm 63-64 kg) og har prøvd phase 2 med null resultat...... Kjøpte en STOR boks og gikk på dette over flere uker. Men hjalp det???????? Nei........ Men uansett hva det sies her inne, på noen gjør det det... Er vel som alt annet, effekt er ulik på ulike kropper. Den gode nyheten er at jeg ikke merket noe...altås heller INGEN bivirkning. Leger fraråder det heller ikke etter det jeg har funnet på nett. Man kan prøre men for de aller fleste virker de dårlig. Særlig om man kanskje har en normal vekt og egentlig ikke trenger å gå ned..... Du må altså regne med at det er penger rett ut vinduet....
buttergirl Skrevet 19. mai 2009 #4 Skrevet 19. mai 2009 Hvorfor vil du gå ned i vekt? Du har en Bmi på rundt 21, noe som ligger i nedre grense av normalvekt. Hvis du går ned 5 til 7 kg kommer du sannsyneligvis til å bli mager... Hvis du i tillegg trener mye og spiser sunt må du jo ha en perfekt kropp! Mye penere med en veltrent kropp en ett ranglebein spør du meg!
Gjest Mea Culpa Skrevet 19. mai 2009 #5 Skrevet 19. mai 2009 Hvorfor vil du gå ned i vekt? Du har en Bmi på rundt 21, noe som ligger i nedre grense av normalvekt. Hvis du går ned 5 til 7 kg kommer du sannsyneligvis til å bli mager... Hvis du i tillegg trener mye og spiser sunt må du jo ha en perfekt kropp! Mye penere med en veltrent kropp en ett ranglebein spør du meg! Helt enig! Jeg har selv en bmi paa ca 20, og jeg hadde ikke trengt aa gaa ned mange kilo før jeg hadde blitt for tynn.
Gjest Gjest_Vilde_* Skrevet 20. mai 2009 #6 Skrevet 20. mai 2009 Helt enig! Jeg har selv en bmi paa ca 20, og jeg hadde ikke trengt aa gaa ned mange kilo før jeg hadde blitt for tynn. nei, enig . Sant og si: Det er på mange måter en stor lykke at karbo blokkere virker dårlig. Du vil ikke bli hverken sunn eller pen om du går ned så mye. Max et par kilo ..... Men det er sånn det er her inne. De som vil gå ned her inne er som regel tynne fra før.....Synd at de som er slanke ikke heller bruker tanker og krefter på helt andre ting.
Gjest Gjest_Line_* Skrevet 20. mai 2009 #7 Skrevet 20. mai 2009 Hvorfor vil du gå ned i vekt? Du har en Bmi på rundt 21, noe som ligger i nedre grense av normalvekt. Hvis du går ned 5 til 7 kg kommer du sannsyneligvis til å bli mager... Hvis du i tillegg trener mye og spiser sunt må du jo ha en perfekt kropp! Mye penere med en veltrent kropp en ett ranglebein spør du meg! Jeg tror ikke jeg vil bli spesielt "mager" hvis jeg mister 5-7 kg. Og jo, jeg er enig med deg at det er finere med en veltrent kropp en ett ranglebein. Men det er forskjell på et ranglebein og en slank, trent kropp. Men jeg vil forsatt høre om erfaringer med phase 2, om det virker og om det er noen bivirkninger.
Gjest :) Skrevet 15. oktober 2009 #8 Skrevet 15. oktober 2009 Jeg tror ikke jeg vil bli spesielt "mager" hvis jeg mister 5-7 kg. Og jo, jeg er enig med deg at det er finere med en veltrent kropp en ett ranglebein. Men det er forskjell på et ranglebein og en slank, trent kropp. Men jeg vil forsatt høre om erfaringer med phase 2, om det virker og om det er noen bivirkninger. Jeg har prøvd phase 2 en stund nå men jeg merker ingen forskjell. veier sånn 60 og er 165 høy. ville bare ned 2 kilo. men virker ikke som de funker. men tenker kanskje at jeg hadde gått opp om jeg ikke hadde brukt dem kanskje.. at d liksom går opp i opp... men vet ikke... helsekost sjit funker aldri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå