Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 Hvor kjøper jeg dette? Navn på butikker og merke på pakken. Noen som har handlet på internett som har en link/nettside de kan gå god for? Blir utrolig glad for tips her jenter og gutter!! På forhånd takk
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Betakaroten er det samme som a-vitamin, jeg tok det i fjor vår for å bli brun. Men.. Det er bare piss, jada, du får fort farge og osv, men fy søren det tar ikke lang tid før du flasser av fargen, og da mener jeg seriøs flassing! I tillegg bør du begynne i januar-februar for at det skal virke slik reklamen sier. Du får kjøpt det på vita og helsekost, men da Norge er så restriktive på bruken av vitaminer og annet kosttilskudd, bør du sjekke ut en svensk nettside, de har større doser o.l. På pakken står det at du skal ta en tablett daglig, jeg tok to stykker. men da må jeg samtidig si at det ikke er så bra å få i seg for mye av a-vitamin.. sats heller på normale mengder med tran, og kos deg i sola, jeg har ikke tenkt å satse på enda en "betakaroten-vår". Lykke til!
Ginen Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Tror det ligger på 16-17 kr for et kilo om du stikker på Rimi. Gulrøtter er en fin ting. Spis røde frukter og grønnsaker så blir du så fin at:-) Så vet du at du får sunne ting i deg i stedet for syntetiske vitaminpiller. Nei, det var ikke for å være hånlig ironisk eller noe, men hvis du vil ha i deg enkelte vitaminer så vil det virke mye bedre når du får det i deg gjennom et sunt kosthold enn gjennom plastpiller.
Aftensol Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Tror det ligger på 16-17 kr for et kilo om du stikker på Rimi. Gulrøtter er en fin ting. Spis røde frukter og grønnsaker så blir du så fin at:-) Så vet du at du får sunne ting i deg i stedet for syntetiske vitaminpiller. Nei, det var ikke for å være hånlig ironisk eller noe, men hvis du vil ha i deg enkelte vitaminer så vil det virke mye bedre når du får det i deg gjennom et sunt kosthold enn gjennom plastpiller. Helt enig! Ikke blir man oransje av å få i seg vitaminene naturlig heller, det er det MANGE som blir av å spise betakaroten piller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå