linzi Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 heisann...har sett på eit sånt belte til 300kr i eit ELLOS blad som du trener og strammer opp mage,armer og lår ...er det vits i å kjøpe den vist eg vil ha synlige resultater...eller er det bare nåke tull
Mathias Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Tull! og du får ikke de andre godene som en får med å bevege deg... Dessutener det ubehagelig/vondt...
Petruska Skrevet 22. juli 2003 #3 Skrevet 22. juli 2003 Fryktelig enig med Lasse her! Ikke kast bort pengene dine!
Gjest Coolaid Skrevet 22. juli 2003 #4 Skrevet 22. juli 2003 Glem det! Det eneste som hjelper er å trene på den gode gamle måten. Kjør noe sit-ups, men gjør det regelmessig og ikke overanstreng deg, da vi du få resultater.
Gjest Clea Skrevet 22. juli 2003 #5 Skrevet 22. juli 2003 Hei! Jeg har selv ett sånt belte, og jeg merker at det hjelper! Du kjenner muskel-sammentrekningene, og du blir støl dagen etter. Bruker du den over tid ser du resultatene tydelig! Det kan være en fordel å jogge/gå turer for å forbrenne fett, da dette beltet hjelper best til å bygge muskler! Beltet jeg har, kjøpte jeg gjennom Postkjøp. Det er en billigere versjon enn foreksempel det som de selger på tv-shop. Neste lønning skal jeg investere i enn sånn shorts og nytt belte fra tv-shop, da mitt er ganske utslitt. (Jeg tror styrken på det som de selger på tv-shop er høyere enn desse billig-beltene...) Siden beltet fungerer regner jeg med denne shortsen også fungerer! :D Og NEI, det er ikke vondt...(ikke overraskende at det sitatet kom fra en gutt!...). Alle kvinner som tåler epilering, tåler også dette beltet! Mvh Clea
Petruska Skrevet 22. juli 2003 #6 Skrevet 22. juli 2003 Seriøs forskning konkluderer med at det er umulig å oppnå hypertrofi uten motstand. Musklene får ingen motstand ved slik stimulering, de trekker seg kun sammen! Det fører dessverre ikke til hverken sterkere eller større muskler. Leste en forskningsrapprt om det for en stund siden. de konkluderte med at muskelstimulatorer kun hadde noe for seg på pasienter som satt i rullestol for motvirke dystrofi/atrofi som følge av inaktivitet. Da holder man i beste fall musklene ved like. Skal se om jeg finner igjen den rapporten og navnet på forskerne. Noen sier at det virker, tror det i de tilfellene rett og slett er en kombinasjon av ting hvor denne "muskelstimulatoren" spiller absolutt minst rolle...
Gjest Clea Skrevet 22. juli 2003 #7 Skrevet 22. juli 2003 Forskere sier så mangt.... Beltet har hvertfall gjort min mage fin og muskuløs. Så kan heller forskerne konkludere i akkurat det de vil! Clea
Petruska Skrevet 22. juli 2003 #8 Skrevet 22. juli 2003 Har du før og etter-bilde? Kunne vært artig å se...
Mathias Skrevet 22. juli 2003 #10 Skrevet 22. juli 2003 Jeg har prøvd beltet jeg, for å vite hva jeg prater om... Det kan hjelpe utrente... men ikke noe mer effekt enn det du gjør på gulvet...GRATIS... og det gir ikke ALLE de andre positive effektene bevegelse gir.... Dessuten mister det effekt når man kommer på et visst nivå.. og det er ikke et høyt nivå nei....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå