Gjest Ikke innlogget nå Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 Å gud! Å gud! Å gud! Graviditetstet i morgen. Jeg vil ikke, vil ikke, vil ikke, vil ikke være gravid!! Sorry folkens -jeg er fast bruker (ikke akkurat mest innom dette forumet, men...), men altfor feig til å logge meg inn akkurat nå. Beklager. Ikke vondt ment. Bare at det er noen som vet hvem jeg er her inne, og jeg vil at dette med graviditetstest i morgen skal være litt privat for meg. Også hadde jeg bare behov for å si det til noen. Klem fra meg.
Gjest Hilde K S Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Been there - done that ! Håper det blir en negativ test for deg da ! Trøsteklemmer
lillen Skrevet 22. juli 2003 #3 Skrevet 22. juli 2003 Håper du får det svaret du ønsker...innerst inne!? Du må gjerne oppdatere, selv om du ikke er innlogget!
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #4 Skrevet 22. juli 2003 Krysser fingrene for deg....og lykke til uansett hva utfallet av testen viser! *klemmer*
Dragsund Skrevet 22. juli 2003 #5 Skrevet 22. juli 2003 Glemte å logge meg på over. Hadde vært hyggelig om du forteller hva testen viser :kgsmil:
Gjest Ikke innlogget nå Skrevet 22. juli 2003 #6 Skrevet 22. juli 2003 PUH! Ikke gravid!! *smile fra øre til øre* Klem!
Dragsund Skrevet 22. juli 2003 #7 Skrevet 22. juli 2003 Godt å høre at det gikk som du håpte!!! Kan tenke meg du er lettet nå! Kanskje på tide å være mer påpass med prevensjonen, så du ikke må være usikker igjen
Gjest *nurket* Skrevet 22. juli 2003 #8 Skrevet 22. juli 2003 Bra du fikk det svaret du ønsket :D Skjønner at du ble lettet. Forresten har tante rød (for å si det pent) kommet ennå? Ikke for å bekymre deg, men mange tester ikke positivt før flere uker ut i svangerskapet (produserer gravidetetshormonet senere). :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå