Gå til innhold

sende melding om sex

Gjest gjest jente

Anbefalte innlegg

Gjest gjest jente

Når man sender en melding nattestid om sex , er det ikke forventet at man får svar med en gang? Jeg fikk svar en time etterpå, da hadde jeg sovnet.

Betyr det at han ikke er så lysten? Måtte han tenke seg om? Drøyer å svare for han regner med jeg har sovnet, så slipper han å avvise? Eller svarer man rett og slett ikke hvis man ikke er interessert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjernedryss
Når man sender en melding nattestid om sex , er det ikke forventet at man får svar med en gang? Jeg fikk svar en time etterpå, da hadde jeg sovnet.

Betyr det at han ikke er så lysten? Måtte han tenke seg om? Drøyer å svare for han regner med jeg har sovnet, så slipper han å avvise? Eller svarer man rett og slett ikke hvis man ikke er interessert??

Han ventet sikkert med å svare til byen stengte da, så han kunne se om han fikk seg noe bedre. Tydeligvis fant han seg ikke noe bedre og var da glad for å ha deg som backup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Herregud, man følger da ikke med på mobilen hele tiden om man har fått en melding. Får være grenser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ungkvinne_*
Han ventet sikkert med å svare til byen stengte da, så han kunne se om han fikk seg noe bedre. Tydeligvis fant han seg ikke noe bedre og var da glad for å ha deg som backup.

uffda, tviler på denne gjestens svar, at han spurter rundt i en time i panikk for å finne noe bedre. Mest sannsynelig så han ikke meldingen din med engang. Men, vet jo ikke hva slags relasjon dere har, men er han ikke interessert i deg så sender han vel ikke postivt svar, uansett om han så melding med en gang eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sannsynligvis så kikket han ikke på mobilen, eller gjorde han det og var ikke interessert nok i tilbudet til å svare med en gang. Evt hadde han det kult på byn akkurat da og tenkte ikke på at du kanskje hadde sovna om en time.

Er litt fifty-fifty! Hva svarte han uansett?

Når jeg ikke er interessert pleier jeg å ikke svare, late som jeg sover på en måte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
uffda, tviler på denne gjestens svar, at han spurter rundt i en time i panikk for å finne noe bedre. Mest sannsynelig så han ikke meldingen din med engang. Men, vet jo ikke hva slags relasjon dere har, men er han ikke interessert i deg så sender han vel ikke postivt svar, uansett om han så melding med en gang eller ikke.

Når ble jeg gjest???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannsynligvis så kikket han ikke på mobilen, eller gjorde han det og var ikke interessert nok i tilbudet til å svare med en gang. Evt hadde han det kult på byn akkurat da og tenkte ikke på at du kanskje hadde sovna om en time.

Når jeg ikke er interessert pleier jeg å ikke svare, late som jeg sover på en måte:)

Ts her: Han lurte på hvor jeg var, så da hadde han vel lyst til å komme? jeg svarte jo ikke og har ikke snakket med han siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke noe å tenke på. Helt normalt å ikke oppdage at man har fått en melding med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ungkvinne_*

Ja, er jeg ikke interessert så svarer jeg ikke.

Så hvis han svarte så har han vel ikke lyst til å avfeie deg helt. Han er sikkert åpen for ny invitasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...