Gå til innhold

minnie emmmerdale...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

var aktiv bruker for mange år siden, men husker fremdeles en person som het minnie... Måtte innom å lese hennes innlegg hver dag for de var så fengende. Er du her enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på.

Gjest Gjest
Skrevet

Fy dere, det er helt ulovlig å skrive det nicket her altså.

Forresten, tilgi meg avsporingen, men har noen sett Antoinette i det siste? :klø:

Skrevet
Fy dere, det er helt ulovlig å skrive det nicket her altså.

Forresten, tilgi meg avsporingen, men har noen sett Antoinette i det siste? :klø:

:ler: Jeg vet. Derfor må vi skrive litt i gåter.

Aner ingenting om A.

Gjest Gjest
Skrevet
:ler: Jeg vet. Derfor må vi skrive litt i gåter.

Nettopp, men likevel catcha du ikke min. ;)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Er Antoinette (?) gamle Minnie..?

Gjest Tanita
Skrevet

Dette har gått meg hus forbi. Men jeg husker Antoinette.

Skrevet

Minnie var vel ingen reel person. Var det ikke noen studenter som skrev oppgave og Minnie Emmerdale var en del av forskningen?

Gjest dalieo
Skrevet

Hvorfor er det "ulovlig" å skrive om? Og er det samme personen som den milla alle snakker om var her men ingen får lov til å nevne? Jeg forstår ingenting :klø:

Gjest Tanita
Skrevet

Hva skrev de oppgave om og forsket på?

Gjest Yihaa
Skrevet
Minnie var vel ingen reel person. Var det ikke noen studenter som skrev oppgave og Minnie Emmerdale var en del av forskningen?

Hvis du trodde på dette, så var hun enda bedre til å lure brukerene her enn jeg trodde!! ;)

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet
Er Antoinette (?) gamle Minnie..?

Ja. :)

Hun er dessverre ikke særlig aktiv.

Gjest dalieo
Skrevet

Men hvorfor er Minnie og Milla så kjent? Hva gjorde de?

Skrevet
Hvis du trodde på dette, så var hun enda bedre til å lure brukerene her enn jeg trodde!! ;)

Det var bare noe jeg har hørt. Hun var til tider underholdende. Folk som går inn for å provosere skaper uansett liv enten de er reelle eller ikke.

Gjest Tanita
Skrevet

Hva var spesielt med henne/hva gjorde hun? *Nysgjerrig*

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Jeg vet ikke hva spesielt hun gjorde men husker jeg ble fasinert av hennes "luksus" liv! skrev om de dyre importerte sengelaknene sine i en spesiell silke type og dyre klær+++ mener å huske hun reiste til new yourk eller noe for å gifte seg og la ut bilde av en dyyyr brudekjole... Alt var så spesielt og hun virket til å leve et rikmannsliv uten like! Jeg gikk innom KG bare for å lese hva hun skrev av og til for det var helt ekstremt...

tror hun kallte seg minnie, milla og noen andre navn også..prøvde å søke opp gamle tråder men fant ingenting!

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det har jeg ikke peiling på..er vell mange som har falske liv her inne, men det hørtest hvertfall veldig ekte ut med hun. Fant dagboken til Antoinette her og i starten presiserer hun at hun ikke er Minnie da. Men hun har noe av samme skrive stilen..en blir helt fasinert!:)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Ylva_*
Skrevet
Nei, det har jeg ikke peiling på..er vell mange som har falske liv her inne, men det hørtest hvertfall veldig ekte ut med hun. Fant dagboken til Antoinette her og i starten presiserer hun at hun ikke er Minnie da. Men hun har noe av samme skrive stilen..en blir helt fasinert!:)

Du skal ikke tro alt du leser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...