Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 var aktiv bruker for mange år siden, men husker fremdeles en person som het minnie... Måtte innom å lese hennes innlegg hver dag for de var så fengende. Er du her enda?
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Fy dere, det er helt ulovlig å skrive det nicket her altså. Forresten, tilgi meg avsporingen, men har noen sett Antoinette i det siste? :klø:
hjertesukka Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Fy dere, det er helt ulovlig å skrive det nicket her altså. Forresten, tilgi meg avsporingen, men har noen sett Antoinette i det siste? :klø: Jeg vet. Derfor må vi skrive litt i gåter. Aner ingenting om A.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Jeg vet. Derfor må vi skrive litt i gåter. Nettopp, men likevel catcha du ikke min.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Er Antoinette (?) gamle Minnie..?
Gjest Tanita Skrevet 17. mai 2009 #7 Skrevet 17. mai 2009 Dette har gått meg hus forbi. Men jeg husker Antoinette.
LukaFrost Skrevet 17. mai 2009 #8 Skrevet 17. mai 2009 Minnie var vel ingen reel person. Var det ikke noen studenter som skrev oppgave og Minnie Emmerdale var en del av forskningen?
Gjest dalieo Skrevet 17. mai 2009 #9 Skrevet 17. mai 2009 Hvorfor er det "ulovlig" å skrive om? Og er det samme personen som den milla alle snakker om var her men ingen får lov til å nevne? Jeg forstår ingenting :klø:
Gjest Yihaa Skrevet 17. mai 2009 #11 Skrevet 17. mai 2009 Minnie var vel ingen reel person. Var det ikke noen studenter som skrev oppgave og Minnie Emmerdale var en del av forskningen? Hvis du trodde på dette, så var hun enda bedre til å lure brukerene her enn jeg trodde!!
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 17. mai 2009 #13 Skrevet 17. mai 2009 Er Antoinette (?) gamle Minnie..? Ja. Hun er dessverre ikke særlig aktiv.
Gjest dalieo Skrevet 17. mai 2009 #14 Skrevet 17. mai 2009 Men hvorfor er Minnie og Milla så kjent? Hva gjorde de?
LukaFrost Skrevet 18. mai 2009 #15 Skrevet 18. mai 2009 Hvis du trodde på dette, så var hun enda bedre til å lure brukerene her enn jeg trodde!! Det var bare noe jeg har hørt. Hun var til tider underholdende. Folk som går inn for å provosere skaper uansett liv enten de er reelle eller ikke.
Gjest Tanita Skrevet 18. mai 2009 #16 Skrevet 18. mai 2009 Hva var spesielt med henne/hva gjorde hun? *Nysgjerrig*
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 20. mai 2009 #17 Skrevet 20. mai 2009 Jeg vet ikke hva spesielt hun gjorde men husker jeg ble fasinert av hennes "luksus" liv! skrev om de dyre importerte sengelaknene sine i en spesiell silke type og dyre klær+++ mener å huske hun reiste til new yourk eller noe for å gifte seg og la ut bilde av en dyyyr brudekjole... Alt var så spesielt og hun virket til å leve et rikmannsliv uten like! Jeg gikk innom KG bare for å lese hva hun skrev av og til for det var helt ekstremt... tror hun kallte seg minnie, milla og noen andre navn også..prøvde å søke opp gamle tråder men fant ingenting!
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #19 Skrevet 20. mai 2009 Nei, det har jeg ikke peiling på..er vell mange som har falske liv her inne, men det hørtest hvertfall veldig ekte ut med hun. Fant dagboken til Antoinette her og i starten presiserer hun at hun ikke er Minnie da. Men hun har noe av samme skrive stilen..en blir helt fasinert!
Gjest Gjest_Ylva_* Skrevet 2. juni 2009 #20 Skrevet 2. juni 2009 Nei, det har jeg ikke peiling på..er vell mange som har falske liv her inne, men det hørtest hvertfall veldig ekte ut med hun. Fant dagboken til Antoinette her og i starten presiserer hun at hun ikke er Minnie da. Men hun har noe av samme skrive stilen..en blir helt fasinert! Du skal ikke tro alt du leser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå