Gå til innhold

Til dere nygifte. Hvordan er det å være gift? Og hvordan var selve dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo høysesong for bryllup, og sikkert mange nygifte her inne.

Ble dagen som dere hadde håpet på? Er det noe dere ville gjort anderledes? hva var dere mest fornøyd med?

Og hvordan er det å være nygift? Er det rosenrødt, eller kommer hverdagen fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble ikke jeg gift i år, men for oss var dagen perfekt. Akkurat som vi håpet. kanskje det ble slik fordi vi ikke stresset og kavde med noe i forkant, og fordi vi ikke hadde grandiose drømmer og fantasier om hvordan selve dagen skulle bli? ;)

Hverdagen kom ganske fort. Vi hadde ingen forventninger til at livet skulle være rosenrødt rett etter bryllupet, og siden vi hadde vært sammen i over 8 år, så var ikke det å gifte seg noe som gjorde et stort utslag på samlivet vårt som sådan. Men det er klart at det er litt spesielt å våkne sammen de første morgenene som mann og kone. Det syntes mannen min også. :hjerte:

Vi feiret kjærligheten og oss selv på bryllupsdagen. Det i seg selv var stort nok.

Skrevet
Nå ble ikke jeg gift i år, men for oss var dagen perfekt. Akkurat som vi håpet. kanskje det ble slik fordi vi ikke stresset og kavde med noe i forkant, og fordi vi ikke hadde grandiose drømmer og fantasier om hvordan selve dagen skulle bli? ;)

Hverdagen kom ganske fort. Vi hadde ingen forventninger til at livet skulle være rosenrødt rett etter bryllupet, og siden vi hadde vært sammen i over 8 år, så var ikke det å gifte seg noe som gjorde et stort utslag på samlivet vårt som sådan. Men det er klart at det er litt spesielt å våkne sammen de første morgenene som mann og kone. Det syntes mannen min også. :hjerte:

Vi feiret kjærligheten og oss selv på bryllupsdagen. Det i seg selv var stort nok.

Som jeg skulle sagt det selv!

Har fått flere spørsmål fra folk jeg har møtt som har spurt om hverdagen har blitt så mye mer fantastisk etter vi giftet oss. Så ikke rart enkelte får seg en overraskelse etter bryllupet - ting er ikke så annerledes enn før ;) Det er jo akkurat de samme to personene som er i forholdet før man gifter seg som etterpå - så har man det fint fra før får man nok det fint videre. Men gifter man seg for å ordne opp i problemer - ja da tror ikke jeg forholdet varer noe lenge...

Skrevet
Har fått flere spørsmål fra folk jeg har møtt som har spurt om hverdagen har blitt så mye mer fantastisk etter vi giftet oss.

:ler: Virkelig?

Skrevet
:ler: Virkelig?

Ja, og så knuser jeg vel alle illusjoner når jeg sier at den eneste forandringen er at jeg har fått nytt etternavn.

Altså, er veldig kjekt å være gift, men har man vært sammen "halve livet", så er de jo ikke så mye som forandrer seg. Heldigvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...