Anonym2009 Skrevet 16. mai 2009 #1 Skrevet 16. mai 2009 hei:p har et lite spm til dere som er eller har vært gravide. hadde dere lignende menssmerter bare dager etter el da dere ble gravide? Eller kan det være smerter i forbindelse med at eggløsningen akkuratt har vært? Er nå i min 4pp å håper det endelig har klaffet Er så klar for å få en spire men virker som det vil ta litt tid dette håper på gode tilbake meldinger og svar
Saeria Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Jeg hadde ingen av delene. Jeg kjenner heller ikke når jeg har EL til vanlig heller. Uten at det har skjedd en befruktning altså.
Anonym2009 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2009 Ja det er vel ganske forskjellig fra kvinne til kvinne. Hadde du noen tidlige symtomer de gangene du var gravid?
Skogtussa Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Jeg hadde det. Jeg har alltid kunnet kjenne når jeg har eggløsning også. Vi prøvde for første gang i april å bli gravide. Jeg husker jeg kommenterte til ei venninne bare noen dager etter eggeløsning at jeg syntes det kjentes ut som jeg skulle ha mensen, siden jeg hadde menssmurringer. Men ingen mens kom, og gravid var jeg blitt gitt! Kan jo selvsagt ha vært tilfeldigheter at jeg kjente det, men samtidig velger jeg å tro at det ikke var det;) Lykke til'a!
Anonym2009 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2009 ja jeg syns det var så rart at jeg tidligere i uka hadde mens lignende smerter og følte meg uvell og hadde kraftig hodepine. Men det kan vær rein tilfeldighet:p man kan bli lurt av sin egen kropp så derfor prøver jeg ikke å lete etter symptomer. Men det er lettere sagt enn gjort:p hehe. Håper bare det ikke er noe galt med meg i å bli gravid. vet han har gode svømmere men så er det jo bare 20% sjangse i hver syklus og da at man blir gravid:p Men legen min sa til meg for 2 mnd siden at jeg var frisk og helt tipp topp stand men at etter 6 mnd med prøving og hvis jeg da ikke hadde blitt gravid skulle jeg komme inn igjen å starte utredning. Jeg syntes det er litt tildlig siden det sies at det kan gå opp i mot et år før man blir gravid? hva tror dere?
thumbalina Skrevet 16. mai 2009 #6 Skrevet 16. mai 2009 Jeg hadde stikninger rundt EL som gikk over til mensmurringer med en gang... syns det var litt rart å ha TR smerter i halvannen uke før IKM, men jeg testet positivt 2 dager etter IKM, og har fortsatt disse murringene.. er livmoren som vokser... så for meg var det et graviditets tegn.. har aldri opplevd dette før.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #7 Skrevet 16. mai 2009 Jeg hadde stikninger rundt EL som gikk over til mensmurringer med en gang... Samme her.
Saeria Skrevet 16. mai 2009 #8 Skrevet 16. mai 2009 Ja det er vel ganske forskjellig fra kvinne til kvinne. Hadde du noen tidlige symtomer de gangene du var gravid? Jeg hadde ingen tidlige symptomer, bortsett fra forhøyet basaltemperatur og etterhvert uteblitt mens. Det var førstnevnte som satt meg på sporet av graviditeten, og det gjorde den før IKM. Etterhvert ble jeg jo mer tissetrengt, trøtt og rundt uke 6/7, kvalm.
Triiny Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 Jeg hadde stikninger rundt EL som gikk over til mensmurringer med en gang... syns det var litt rart å ha TR smerter i halvannen uke før IKM, men jeg testet positivt 2 dager etter IKM, og har fortsatt disse murringene.. er livmoren som vokser... så for meg var det et graviditets tegn.. har aldri opplevd dette før. Jeg har i detsiste kunne kjent når jeg har hatt EL. Og nå etter siste EL har jeg hatt mensenmurringer i rundt en uke før IKM, men igjenting ennå. Nå er jeg 4 dager etter IKM, men venter litt med å ta test. Testet fire dager før IKM pga en medisin jeg skulle ta som man ikke måtte da hvis man var gravid. Den var da negativ. Men jeg vet ikke om man kan se det så tidlig jeg.
Saeria Skrevet 20. mai 2009 #10 Skrevet 20. mai 2009 noen tester kan slå ut 4 dager før IKM, men man er ikke garantert at den slår ut på akkurat deg, selv om man skulle være gravid. Jeg mener at den bare slår ut i rundt 50% av tilfellene når man tester så tidlig. Hcg dobler seg rundt annehver dag, så du burde slå ut på en test nå da.
thumbalina Skrevet 20. mai 2009 #11 Skrevet 20. mai 2009 noen tester kan slå ut 4 dager før IKM, men man er ikke garantert at den slår ut på akkurat deg, selv om man skulle være gravid. Jeg mener at den bare slår ut i rundt 50% av tilfellene når man tester så tidlig. Hcg dobler seg rundt annehver dag, så du burde slå ut på en test nå da. På CB Digital er det 18% feilmargin 4 dager før IKM.... jeg testet da, og fikk negativt - som da ble en positiv 2 dager etter IKM...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2016 #12 Skrevet 12. juli 2016 Jeg fikk sånn stikninger og Veldig murringer første dagen etter EL, veit ikke hva dette er da jeg selv prøver å ligge gravid nå. Så håper jo at det skjer noe å... Anonymkode: 930cf...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå