Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke pålogget akkurat nå.
Skrevet

Forumet her er fullt av fordømmelse av elskerinnen. Vær så god: Fordøm meg! Jeg er fortvilet, frustrert og har mistet alt håp om et verdig liv etter å ha vært elskerinne altfor lenge...

Mannfolk? Hold dere til den dere er gift med - og spar oss andre for tomme løfter om en fager fremtid!

I dag er min tanke: Mannfolk: Dra til hel.... og litt lenger - men la meg være i fred!

Takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mann ikke innlogget
Skrevet

Leit å høre at du ble brent :(

Ta lærdom av dette og styr unna mannfolk som er i et forhold. Si klart i fra at dersom de vil ha noe som helst med deg å gjøre så får de bryte ut av forholdet de er i først!

Skrevet

Takk for tipset! :grine: Det hjelper bare så lite akkurat nå... Men skal selvfølgelig ta det til etterretning til en annen gang... Har ikke enda tre år av livet å kaste bort...

Gjest Mann ikke innlogget
Skrevet

Beklager igjen at det finnes slike idioter av mannsarten der ute som ikke bryr seg om annet enn å mele sin egen kake. Men, en slik mann er nok heller ikke den du ønsker å tilbringe livet med.

Er nok lite jeg kan si til trøst, annet enn å bruk litt tid på å komme over dette, og vit at uansett hvor vondt det føles i dag så vil det gå over med tiden. Det vil ta tid men gradvis vil du føle deg bedre og dagene vil se lysere ut.

Og du, det finnes noen menn der ute som er verdt å satse på. Jeg er sikker på at du vil finne en av dem en dag :D

Skrevet

Leit at du har det vondt...leit at så utrolig mange brenner seg på opptatte kvinner og menn. Og ikke minst er det leit for den bedratte!!

Selfølgelig lover han gull og grønne skoger.

Har aldri hørt om noen som har sagt :Har et fantastisk ekteskap, men jeg håpet på regelmessig, uforpliktende sex uansett. Ektefellen min blir nok helt knust, men vi kan vel ha noen gode ligg alikevel!?

Du finner nok noen...Det er mange flotte single menn der ute!!

Skrevet

*trøsteklem...*

En her har i signaturen sin....

...om gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet

må du allikevel vanne der også....

(eller noe sånt)

Knallbra synes jeg....

Gjest Anonymous
Skrevet

Gresset er nok mere sjelden grønnere på den andre siden......

Passet man på å vanne og stelle sitt eget gress, ville nok mye ha vært vunnet!!!!!!!!!!! :blunke:

Beklager at du ble ordentlig brent av manne-arten!

Men, oppriktig talt; Du SÅ det vel komme??????? Du visste da han var opptatt? Her må du ta din del av ansvaret........Enten du vil eller ikke.

Ønsker deg lykke til videre jeg!

Skrevet
Forumet her er fullt av fordømmelse av elskerinnen. Vær så god: Fordøm meg! Jeg er fortvilet, frustrert og har mistet alt håp om et verdig liv etter å ha vært elskerinne altfor lenge...

Mannfolk? Hold dere til den dere er gift med - og spar oss andre for tomme løfter om en fager fremtid!

I dag er min tanke: Mannfolk: Dra til hel.... og litt lenger - men la meg være i fred!

Takk!

Høres ikke gøy ut å være deg nei.

Har aldri vært elskerinne, eller hatt en mann med elskerinne, men jeg syntes det blir litt drøyt å bestandig fordømme elskerinnen.

Det er mannen som har et ekteskap/forhold å forholde seg til, ikke elskerinnen.

Hadde ei venninde engang som ikke skjønte at hun var elskerinnen før etter 3-4 måneder. Da var hun allerede så blind og forelsket at hun ikke orket å gjøre det slutt. Et halv år til gikk, før hun kom seg ut av det.

Det halve året var hun det mest asosiale vesenet på denne jord.

Hun kunne ikke ditt, og ikke datt, for NN skulle kanskje komme, ringe, bla bla bla. Og hvor mange ganger skjedde det ikke...? Mange. :evil:

Så du har min fulle forståelse.

Men opp med nebbet. De fleste menn er IKKE sånn.

Et sted der ute, går det en real kjekkas, og leter etter "bare" deg :wink:

Gjest sliten og trist
Skrevet

Har akkurat funnet ut at min mann har hatt et forhold i tre år. Det er så forferdelig grusomt. Han sier han vil være hos meg, men han nekter å snakke om forholdet på si. Jeg sitter med så mange spørsmål. Hvordan kan man gjennomføre noe sånt i tre år? Snakker dere om fremtiden?Hva tenker du i forhold til hans kone- blir du ikke sjalu? Er det et forhold av type kollega? Vær så snill og fortell litt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sliten og trist

Skrevet

Hvis min kjæreste hadde et forhold til en annen i tre år, og i tillegg nektet å snakke om det - så hadde jeg virkelig droppet ham like a bad habit.. ha litt selvrespekt, da. Ikke la han få både høna og egget.

Gjest sliten og trist
Skrevet

"Droppe" er et litt for enkelt ord når du har to barn og ti års ekteskap bak deg. ( ikke kjæreste!) I tillegg elsket jeg han og elsker han hvis....han ikke bedrar meg. Jeg er ennå detektiv. Sskjønner at du er ung

hilsen urolige meg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ikke så ung, men jeg mener også at det beste for deg er å droppe han!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Mossa skrev:

Har aldri hørt om noen som har sagt :Har et fantastisk ekteskap, men jeg håpet på regelmessig, uforpliktende sex uansett. Ektefellen min blir nok helt knust, men vi kan vel ha noen gode ligg alikevel!?

Det finnes faktisk de menn der ute som er så ærlig..Jeg møtte en mann for mange år siden, og vi ble forferdelig betatte av hverandre. Jeg var fri, han gift.. Det første han sa var at han aldri kom til å gå fra henne, og det respekterte jeg. Selvfølgelig var det vanskelig av og til, men jeg visste hva jeg gikk til, og fikk ta det som fulgte med der.

Sliten og trist skrev:

Snakker dere om fremtiden?Hva tenker du i forhold til hans kone- blir du ikke sjalu? Er det et forhold av type kollega? Vær så snill og fortell litt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han jeg var med bodde ikke i Norge. Var innom et par ganger i mnd, og vi møttes da. Vi snakket aldri om fremtiden, aldri om hans familie og planla aldri noe. Bare levde i nuet. Visste begge at dette ikke kom til å vare, og hadde han starta med "min kone forstår meg ikke" hadde jeg aldri gått inn i det.

Tror nok det er veldig forskjellig hvor mye av familien folk tar med seg inn i et forhold på si. Og det at din mann sier han vil bli hos deg betyr jo at han har følelser for deg.. Det er vanskelig dette, og ingen vet hva man vil gjøre før man sitter der selv. I tillegg er vi så forskjellige som mennesker og det jeg hadde godtatt hadde kanskje aldri fungert for andre.

Tror mitt råd er at du setter deg ned og kjenner på DINE følelser og finner ut hva DU vil. Uavhengig av han.

Lykke til..

Gjest Coolaid
Skrevet

It takes two to tango.....hvis du skjønner. Alle mennesker er sin egne lykkes smed. Synd at du har det vondt, men du burde vite bedre enn å innvolvere deg med en gift mann. Reagerer litt på tittelen "faens mannfolk", bare fordi det finns en del idioter av menn betyr det ikke alle er slik. Mann kan si det samme om kvinner også men det forholder jeg meg for god til. Hørte om en undersøkelse som stadfestet at det var flere utro kvinner enn menn. Da kunne jeg sagt at dere er noen forferdelige hun djevler som driver på slik, men ikke særlig riktig å generalisere på denne måten. Litt nyansert går det jo an å være. Du skriver at du har mistet allt håp om et verdig liv, du er frustrert, såret o.l. Tenk når du føler det slik, gang det med hundrede, så får du kanskje et innblikk i hvordan det må føles for kona hans. Ikke særlig greit det som både du og din elsker har gjort. Er du så dritt lei av menn så kan du kanskje finne deg en dame istedet. Sorry! glemte helt at det var kvinner som var oftest utro, så da er du vel like langt. Lær av det som har skjedd og gå videre. Solen skinner vet du..... 8)

Skrevet
It takes two to tango.....hvis du skjønner. Alle mennesker er sin egne lykkes smed. Synd at du har det vondt' date=' men du burde vite bedre enn å innvolvere deg med en gift mann.[/quote']

Ja. Selvfølgelig har du helt rett. Det er min egen skyld. At jeg har det vondt er som en direkte konsekvens bare hva jeg fortjener.

Skrevet

Unnskyld meg,men hva hadde du ventet?

At han skulle gå fra kona si,til fordel for deg? :roll:

Skrevet
Unnskyld meg,men hva hadde du ventet?

At han skulle gå fra kona si,til fordel for deg? :roll:

Mmmm. Men ikke før han kom og fortalte at det var det han ville. Vel var jeg dum - men SÅ dum er jeg faktisk ikke...

Og jeg syns du har lite grunn til å rulle med øynene - eller sitter mesteparten av vettet ditt i de oppblåsbare puppene??!?

Skrevet

Nå er det jo ikke akkuratt mine pupper da.... :-?

-Men hvorfor så sint?

Når du legger ut slike innlegg på KG, så må du regne med flere synsvinkler.

Alle kan ikke synes synd på deg!

Skrevet

Unnskyld Barbie!

Jeg kunne nok logget inn og sendt en PM - men jeg syns du fortjente en "offentlig" unnskyldning.

Jeg er sint fordi jeg er lei meg - og du svarte meg - og du vet, da var det lett å hogge... Syns egentlig du har fine innlegg :oops:

Beklager - venner allikevel...?

Skrevet

Venner?

Selvfølgelig er vi venner! :Nikke:

Beklager jeg også,hvis jeg var litt skarp. :oops:

Jeg vet at det er vondt å ha kjærlighetssorg,tro du meg..

Likevel mener jeg at det kanskje var litt selvforskyldt.

Gifte menn er ikke det beste å satse på.

Jeg ønsker deg uansett bedre lykke neste gang.

Alle er ikke gifte eller drittsekker.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...