Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #1 Del Skrevet 19. april 2002 Hei! Er 23 år, og ferdig med kvisealderen. Allikevel opplever jeg å få uren hud hver måned, i uken før mensen - problemet forsvinner i løpet av en til tre dager etter at mensen er kommet.... Jeg renser huden regelmessig med pH riktig sepe, toner og fuktighetskrem beregnet for min hud. Drikker MASSE vann, trener, er sunn. Men jeg tror ikke problemet mitt har med "utsiden" av huden å gjøre....fordi det kommer i takt med mensen, har jeg inntrykk av at dette har med hormoner å gjøre, og derfor spør jeg nå om noen her har lignende erfaringer, og hva dere gjør for å få bukt med problemet? Finnes det preparater man kan kjøpe på helsekostforretning? Finnes det "tøffere" midler som jeg kan bruke en gang i måneden når problemet oppstår? Please, help me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2002 #2 Del Skrevet 20. april 2002 dette er veldig vanlig! det mest effektive middelet du får reseptfritt er benzoylperoksid, f.eks. basiron gel fra apoteket. smør på når kvisene kommer, så forsvinner de litt raskere. ikke klem, og vær ellers flink med hudpleien, så minimerer du problemet, men å bli helt kvitt det er verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå