Kaktus Skrevet 22. juli 2003 #21 Del Skrevet 22. juli 2003 Synes heller ikke at denne episoden var så morsom som den forrige - synes faktisk det var trist å se at bryllupene fører til at kjærligheten blir glemt. Hadde det vært meg som kom fra andre siden av kloden og ikke hadde sett forloveden min på 4 måneder, hadde jeg kastet meg rundt halsen på ham, og ikke klaget på at jeg hadde ventet i et helt kvarter! Sånn bortsett fra prisen og størrelsen på disse bryllupene, driver de da ikke med så mye mer enn det vi også finner her inne - her er det da også bruder som bruker bryllupsplanleggere, kjøper rådyre bryllupskjoler, bekymrer seg over fargen på serviettene, har fargetemaer, har planlagt/drømt om bryllup siden de var små, osv. osv. Kanskje noen burde tenke på å lage en norsk bryllupsdokumentar - burde være nok materiale her på KG... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 22. juli 2003 #22 Del Skrevet 22. juli 2003 Hadde det vært meg som kom fra andre siden av kloden og ikke hadde sett forloveden min på 4 måneder' date=' hadde jeg kastet meg rundt halsen på ham, og ikke klaget på at jeg hadde ventet i et helt kvarter! [/quote'] Og når han spurte om han kunne få et kyss, sa hun "det har du jo allerede fått" Det hadde aldri vært meg heller nei :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #23 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg hadde vært limt fast til gubben jeg da, men det jeg lurer litt på er om hun gifter seg for å bli i landet eller om det er ekte kjærlighet? De har jo ikke kjent hverandre så lenge da så en kan jo lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #24 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg hadde vært limt fast til gubben jeg da' date=' men det jeg lurer litt på er om hun gifter seg for å bli i landet eller om det er ekte kjærlighet? De har jo ikke kjent hverandre så lenge da så en kan jo lure[/quote'] Hmmm.... Pussig, det samme tenkte jeg på..... *lure lure* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 22. juli 2003 #25 Del Skrevet 22. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. juli 2003 #26 Del Skrevet 22. juli 2003 Vi har en yndlingsost, vi har et yndlingsvann, vi vi vi... Stakkars kuede mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 22. juli 2003 #27 Del Skrevet 22. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #28 Del Skrevet 22. juli 2003 Hørt på makan..... Vi har en yndlingsrett for tiden (taco, nam-nam,) men hadde mannen min oppført seg som en sånn puddel på tv hadde jeg blitt dritflau..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 22. juli 2003 #29 Del Skrevet 22. juli 2003 Høy.. Må ikke gjøre narr av VI begrepet altså.. Min svigerfar og hans kommende kone på godt over 50,med 5 voksne barn og 8 tilhørende barnebarn,hadde glatt sklidd inn i serien de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #30 Del Skrevet 22. juli 2003 Tenker du engasjerer deg sterkt i bryllupsforberedelsene der, jamjam.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 22. juli 2003 #31 Del Skrevet 22. juli 2003 Åh jaaaaaaaaaaa! Er vel stort sett det eneste som opptar meg om dagen det.. De bruker dobbelt så mye som oss på bryllupet,som kun vil bestå av de to,og kritiserer mine usle 50 000 som mange penger. Men for all del,kjempekos at de har det flott,det er bare det at det blir liiiiiiiiiiiiiiiitt mye noen ganger kan man si.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #32 Del Skrevet 22. juli 2003 Har egentlig ingenting her inne å gjøre, bare snikkikker her i blandt (drømmer), men, men. Synes programmet var kjempemorsomt jeg (men så er jeg altså en liten kikker) Jeg bare lurer (så ikke første programmet): har vi fått treffe forloveden til den hysteriske negerdama eller? Jeg lurer jo virkelig på hva det for slags type... Er han helt tøffel, en psykopat som har fått henne til å bli så nevrotisk, har hun en i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 22. juli 2003 #33 Del Skrevet 22. juli 2003 Hmm.. tenker så det knaker her.. Tror ikke vi så han nei.. Men,så er tenkeinstrumentet mitt litt saktegående og fortglemmende og da.. Håper da inderlig hun ikke arrangerer bryllup for seg selv i hvertfall Og forøvrig så er ikke dette fredet område,så alle har da noe her og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bride Skrevet 31. juli 2003 #34 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg er en amerikaner (skriver dårlig norsk .... men lærer fort!) som skal gifte meg med min norske prins i Oslo neste år. Jeg må innrømme at det er så pinlig å se programmet ...... og håper at Dere ikke tror at vi amerikaner er sånn. :oops: Gruer meg til neste mandag. :o Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 31. juli 2003 #35 Del Skrevet 31. juli 2003 Hva skjedde i mandagens episode? Noen flere gærne damer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bride Skrevet 31. juli 2003 #36 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg er en amerikaner (skriver dårlig norsk .... men lærer fort!) som skal gifte meg med min norske prins i Oslo neste år. Jeg må innrømme at det er så pinlig å se programmet ...... og håper at Dere ikke tror at vi amerikaner er sånn. :oops: Gruer meg til neste mandag. :o Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bride Skrevet 31. juli 2003 #37 Del Skrevet 31. juli 2003 Whoops! Litt for ivrig her - innlegg kom to ganger. Beklager Bride'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå