Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 Var det bare meg eller var denne episoden dr**kjedelig...? Så ikke den forrige, men hadde inntrykk av at den var langt saftigere.....
jamjam Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Syns ikke den forrige var sånn wow heller jeg,men det var kanskje enda mer hysteri der..? -hurraforkorttidshukommelsenmin- Ser det mest for å se det jeg,og minne meg selv på at jeg slettes ikke er ille i det hele tatt
jamjam Skrevet 21. juli 2003 #4 Skrevet 21. juli 2003 Hun H&M-dama tar jo litt av da.. Det har seg jo sånn at skal man gifte seg er man ikke alene om det..
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #5 Skrevet 21. juli 2003 Jo, hun tar kanskje litt av.... Men ikke nok til å lage god tv.......
jamjam Skrevet 21. juli 2003 #6 Skrevet 21. juli 2003 Enig i det.. Det er ikke ett program jeg mÅ ha med meg liksom. men,siden jeg ikke ser på 24,og mannen jobber borte hele uka,så kan jeg jo like godt sitte der å glo!
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #7 Skrevet 21. juli 2003 Hun H&M-dama tar jo litt av da.. Det har seg jo sånn at skal man gifte seg er man ikke alene om det.. Hvem av dem er det da? Er det hun med en frustrert mann og toåring...eller er det hun som griner av å se seg selv i brudekjole..? (makan til hysteriske damer altså... )
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #8 Skrevet 21. juli 2003 Det var hun der med mørk hestehale og ungen på gulvet.... Hun eldgamle negerdama var jo helt tragisk....
meta Skrevet 21. juli 2003 #9 Skrevet 21. juli 2003 Hadde forventet mye høyere grad av hysteri. Første og siste gangen jeg gidder å se det tror jeg..
Gjest Embla s Skrevet 21. juli 2003 #10 Skrevet 21. juli 2003 Jeg var på besøk hos en veninne og "grein" meg til at vi skulle se programmet! Hun lyshårede som ville bruke alle pengene på å giftes istedenfor hus fra sist var ikke med i dag. Hun var jo ganske underholdende... Også hun H&M -damen... Er det mulig! Hun provoserte meg faktisk!! Kjempeegoist!! For en kjerring!! Også hun japanske... Den nevrotiske mannen som ikke vet hva godt han skal gjøre og hun er bare sur "Du er 15 minutter for sen, du så meg ikke, sutre sutre". :o Jeg syns faktisk slike absurde ting er fasinerende! :oops: (kikkeren i meg krever sitt :oops: )
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #11 Skrevet 21. juli 2003 Jeg må si jeg hylte av latter når hun dama ville ha faren til å gå før henne inn, for å så komme tilbake for å hente henne, slik at folk kunne få se bruden alene så kommer det morsomme da når hennes tilkommende synes de kan gjøre det på den tradisjonelle måten for det kan jo virke som om faren ahr glemt bruden, og må hente henne igjen synes den var god jeg da og må ærlig si at jeg hylte av latter, for jeg så for meg farne på vei opp snur seg forvirret rundt oj glemte vist bruden jeg da
Gjest Embla s Skrevet 21. juli 2003 #12 Skrevet 21. juli 2003 Men alvorlig talt: Hva er det som driver disse menneskene? Jeg har full forståelse for at man ønsker en vellykket dag, men denne detaljstyringen og dette nevrotiske... (finner ikke ord) hva er det de holder på med egentlig?! Utrolig fasinerende!!
Engel Skrevet 22. juli 2003 #13 Skrevet 22. juli 2003 Vel, det er mye detaljstyring her inne også til tider, og ikke så helt lite hysteri om noe skjærer seg... Javisst er det overdrevent, men jeg kjenner igjen masse jeg, ikke minst frustrerte brudgommer som ikke blir hørt.... Men jeg syns programmet i går var dårligere enn det forrige ja.
Felix Skrevet 22. juli 2003 #14 Skrevet 22. juli 2003 I går var det kjedelig. Forrige gang var det pinligere. Med hun farvede som gråt (så ut som fake) da hun selv beskrev kakepynten. Det virker faktisk som om hun har alvorlige problemer. Så det er egentlig litt smakløst å lage underholdning av det. Tror ikke jeg ser på neste.
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #15 Skrevet 22. juli 2003 Jeg må si jeg hylte av latter når hun dama ville ha faren til å gå før henne inn' date=' for å så komme tilbake for å hente henne, slik at folk kunne få se bruden alene så kommer det morsomme da når hennes tilkommende synes de kan gjøre det på den tradisjonelle måten for det kan jo virke som om faren har glemt bruden, og må hente henne igjen synes den var god jeg da og må ærlig si at jeg hylte av latter, for jeg så for meg faren på vei opp snur seg forvirret rundt oj glemte vist bruden jeg da [/quote'] Der er jeg skrekkelig enig! Det virket helt dustete!!!
Gjest Lea Skrevet 22. juli 2003 #16 Skrevet 22. juli 2003 Programmet virker fortsatt på sambo Han gjentok sikkert 20 ganger at han ikke skulle gifte seg.
Gjest Helenius Skrevet 22. juli 2003 #17 Skrevet 22. juli 2003 Jeg syntes ikke det var krise da jeg fikk en telefon midt i programmet, nei. (*trommevirvel: Helenius har fått TV!*) Men jeg ble himmelfallen over de to børsmeglerne eller hva de var: "Tidligere jogget vi sammen tre ganger i uka... Men nå får vi jo ikke tilbragt noe særlig kvalitetstid sammen, for jeg er jo hos bryllupsplanleggeren kanskje annenhver dag... Og da er XX ute og jogger... Og når jeg kommer hjem, da legger han seg... ja, så vi ser jo ikke så mye til hverandre." Og hun kjefta og smelte på ham og spurte ham ikke om en eneste ting... *gurgle* *ugh*! Men det tristeste var at INGEN av dem så særlig forelsket ut.
minniepus Skrevet 22. juli 2003 #18 Skrevet 22. juli 2003 Fikk bare sett litt i reklamepausene til Everwood på TV3. Det jeg reagerer mest på er hvor totalt brudene har tatt all styring over bryllupet. Hun ene klager på at brudgommen ikke vet hvor mye arbeid det innebærer å planlegge bryllupet! Jeg ønsker at jeg og min mann (gutt) skal gjøre det sammen, får det er VÅR dag, ikke min...
Vimsevips Skrevet 22. juli 2003 #19 Skrevet 22. juli 2003 Jeg ler meg skakk jeg. Særlig av den stakkars faren som må late som han har glemt bruden ! Eller tårepersa, vet noen tyr til tårene fortere enn andre, men ho gjør jo ikke noe annet.. Børsmeglerene, bør kanskje gjøre noen andre prioriteringer.. Enig i at jeg lo mer forige gang, men fortsatt en fryd og se. Og sambo og jeg får mange tips om hvordan vi ikke vil ha det..
meta Skrevet 22. juli 2003 #20 Skrevet 22. juli 2003 Men jeg ble himmelfallen over de to børsmeglerne eller hva de var: "Tidligere jogget vi sammen tre ganger i uka... Men nå får vi jo ikke tilbragt noe særlig kvalitetstid sammen, for jeg er jo hos bryllupsplanleggeren kanskje annenhver dag... Og da er XX ute og jogger... Og når jeg kommer hjem, da legger han seg... ja, så vi ser jo ikke så mye til hverandre." Og hun kjefta og smelte på ham og spurte ham ikke om en eneste ting... *gurgle* *ugh*! Men det tristeste var at INGEN av dem så særlig forelsket ut. Enig. Det virket ikke som de var særlig forelsket. De sa jo selv også at romantikken hadde forsvunnet.. Syns det var enda mer romantikk enn tidligere mellom min mann og meg i planleggingsfasen jeg. Begge gledet seg til det som skulle skje. Nå er romantikkbarometeret sprengt med husbygging og babyplaner og vi har det bedre enn det går ann å tenke seg Hva er det egentlig disse damene trenger så mye hjelp til? Det har ikke jeg forstått og syns ikke heller det kom så godt fram. Det er da ikke så vanskelig å arrangere et bryllup? Greit så var vi ikke 300 mennesker i vårt bryllup, men allikevel.. Fatter det ikke jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå