Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Hei. Jeg er sjuk med halsbetennelse og forkjølelse og allmenntilstanden min er ganske så dårlig. Så idag lurte typen på om det var ok at han stakk til en kompis og så på byn. Så sa jeg ok, men kan du være hjemme til sånn 12 da når jeg skal legge meg? Så sa han ja det er en avtale. Så stikker han ut da, og kl 12 ringer han og sier "oysann.. ble visst litt sent. hva vil du jeg skal gjøre? skal jeg komme hjem nå eller kan jeg sove på sofan hos kompisen?" så sier jeg at han får gjøre som han vil men jeg trudde jo vi hadde en avtale da og jeg hadde sittet oppe å ventet så han kunne få nøklene. Så sier han ok ja jeg kommer snart. Så 45 min etterpå ringer han IGJEN og sier "hva syns du? kompisen vil jeg skal bli og gå på pub og sove hos han........" så blir jeg irritert da. så sa jeg GJØR SOM DU VIL, du vet hva jeg mener og jeg syns ikke synd på kompisen din om han må gå hjem alene! Så babler han et eller annet, så sier jeg IGJEN gjør som du vil, så sier han ok går til kompisen. så legger han på og nå er jeg sur og griner og alt sånt. har ikke orka å spise i hele dag nesten og han skulle liksom ta seg av meg siden jeg er sjuk.

Er det jeg som er kjerring, eller han som har skuffa?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gitte
Skrevet

Han må komme hjem til kl 12 for da skal du legge deg? Hvorfor det?

Hvis du skal sove kan han ikke "pleie deg". Du er forkjøla!

Legg deg og la han kose seg.

Gjest meg vel
Skrevet

Jeg hadde blitt grinete. Ikke fordi han ikke kommer hjem for å pleie deg, men fordi han brøyt en avtale.

Syns ikke du er kjerring. Greit at han skal ha det kult, men da kunne han sagt i fra på forhånd at jeg er usikker på hva kvelden bringer.

Skrevet

vi har bare en nøkkel. jeg satt oppe for å låse han inn.

Gjest Yihaa
Skrevet

Hmmm... Du er vel ikke verre syk enn at han kunne ta seg en tur på byen uten at det skal bli drama? Ja, dere hadde en avtale som han brøt og det er irriterende og dumt, men jeg tror ikke jeg hadde gitt noen innetid for å komme å "pleie" meg med mindre jeg var svært alvorlig syk.

Dessuten er det ganske motstridende å si til noen "Gjør som du vil", for deretter å fortelle at de bør gjøre som du vil.

Skrevet (endret)

Han var ute å hadde det gøy - tenk deg selv inn i situasjonen da!

La oss si at han hadde kommet hjem til deg! Javel!!!

Hva forventet du av han da? At han skulle bre over deg og synge for deg?

Han ringte deg og sa fra - ikke alle gjør det! (ikke fordi det er noe bra å ikke ringe, men han gjordet det tross alt) Han bryr seg om deg og tenker på deg!

La han være ute å ha det gøy med sine venner!Avtal at du legger nøkkelen et "bestemt" sted dersom nøkelen er problemet!

------------------------

NEI, han kommer ikke til å være utro mot deg dersom det er det du er redd for!!!!!

Endret av Silmarill
Skrevet
Er det jeg som er kjerring, eller han som har skuffa?

Ja det er du som er litt "kjerring" ;)

Skrevet

OK, takk for svar. Bare for å si det; jeg hadde ikke begynt å grine og tute til vanlig. Det skjedde fordi jeg er sjuk og alt liksom balla på seg.

Skrevet (endret)
Ja det er du som er litt "kjerring" ;)

Ja, nå er det du som er kjerring - du er syk med feber også kanskje!

Legg deg til å sove....og la mannen din har det gøy - og ikke tro det værste om han!!!

La han ha det hyggelig og ikke mas på han........Om det var omvendt så hadde du vært likedan vil jeg tro.... :)

OK, takk for svar. Bare for å si det; jeg hadde ikke begynt å grine og tute til vanlig. Det skjedde fordi jeg er sjuk og alt liksom balla på seg.

Skjønner :klemmer: Alle tanker og følelser blir forsterket da!

Syns du bare ska slappe av å stole på gutten din jeg!

Endret av Silmarill
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

nei, det hadde det ikke, jeg setter alltid han på 1. plass. og jeg er faktisk fornøyd når jeg har vært med veninner i et par timer. Med han er det alltid over 6 timer hver gang. Hva er så fælt med å gå hjem liksom? Og han der kompisen har han jo bare med for å ha noen å henge med mens han desperat prøver å finne ei dame.

Skrevet (endret)
nei, det hadde det ikke, jeg setter alltid han på 1. plass. og jeg er faktisk fornøyd når jeg har vært med veninner i et par timer. Med han er det alltid over 6 timer hver gang. Hva er så fælt med å gå hjem liksom? Og han der kompisen har han jo bare med for å ha noen å henge med mens han desperat prøver å finne ei dame.

Da er dere forskjellige bare rett og slett!

Syns ikke du må lage noe "nummer" ut av dette!

Han syns ikke det er fælt å gå hjem til deg, men bare fordi han har det kult nå og vil bli med en venn hjem så blir du opprørt! Han gjør kanskje ikke det så ofte heller, men ser at han kanskje kan gjøre det nå som du allikevel er syk og bare bør sove!

Hvorfor gjør det noe da egentlig?Det virker ikke ut som dette er noe som skjer så ofte!

Skjønner at du er lei deg fordi du er syk, men han kan ikke gjøre så mye fra eller til med dette nå! Joda, han kan være der å holde deg i hånden men dette er du vel over nå - dette med sang på sengen og en hånd å holde i ;)

Han vil være med vennen sin selvom du liker eller ikke liker vennen hans! Er du redd for at han skal gjøre deg urett med en annen?

Vet du, det tror jeg virkelig ikke at han kommer til å gjøre så bare legg deg å hvil og ikke tenk de værste tanker som er

Ville du vært utro dersom du var ute og mannen din var hjemme/et annet sted?

Skjønner ikke hvorfor du tenker tanken engang...

Endret av Silmarill
Skrevet

Skal ikke se bort fra at han kanskje har litt dårlig samvittighet i morra, så da får du heller utnytte det ;)

Ta heller med deg en stor kopp te med honning og en god bok i senga - mye bedre selskap enn en påseilet mann som snorker! ;) God bedring :)

Skrevet (endret)
Skal ikke se bort fra at han kanskje har litt dårlig samvittighet i morra, så da får du heller utnytte det ;)

Ta heller med deg en stor kopp te med honning og en god bok i senga - mye bedre selskap enn en påseilet mann som snorker! ;) God bedring :)

Skjønner ikke hvorfor han skal ha så dårlig samvittighet jeg....hvorfor skal han ha det? Fordi han hadde det hyggelig med en kompis og ble med han hjem?

Har aldri du eller ts vært ute i hyggelig lag og blitt med på "etterpåfest"?

I dette tilfelle så sa typen i fra hvor han dro istedenfor å komme hjem....

Hallo, såpass må man tåle i et forhold!

Endret av Silmarill
Gjest Gjesthei
Skrevet

Mann ut på byen med kamerat, og får beskjed om å være hjemme til kl 24.00....

Er han over 18 år?

Om han er det, syns jeg ikke du oppfører deg som ei kjerring, men som mora hans.

Skrevet
Mann ut på byen med kamerat, og får beskjed om å være hjemme til kl 24.00....

Er han over 18 år?

Om han er det, syns jeg ikke du oppfører deg som ei kjerring, men som mora hans.

Sorrry trådstarter, men dette som "Gjestei" skriver er jo ganske sant da....

Han ringte deg, sa fra og ble med en venn hjem.....hva så?

Koselig det vel!

Dersom du mistenker han for noe som helst så er det merkelig og lurer på hvorfor du evnt. gjør det?

Et ordtak sier: "på seg selv kjenner man andre"

?????

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor han skal ha så dårlig samvittighet jeg....hvorfor skal han ha det? Fordi han hadde det hyggelig med en kompis og ble med han hjem?

Har aldri du eller ts vært ute i hyggelig lag og blitt med på "etterpåfest"?

I dette tilfelle så sa typen i fra hvor han dro istedenfor å komme hjem....

Hallo, såpass må man tåle i et forhold!

Jøye meg... Sier ikke at han trenger eller har noe grunn til å ha dårlig samvittighet, men at han kanskje ønsker å prioritere den småpjuske kjæresten litt i morra siden han ikke gjorde det i kveld?

Trenger ikke å tolke alt helt bokstavelig hele tida ;)

Skrevet (endret)
Jøye meg... Sier ikke at han trenger eller har noe grunn til å ha dårlig samvittighet, men at han kanskje ønsker å prioritere den småpjuske kjæresten litt i morra siden han ikke gjorde det i kveld?

Trenger ikke å tolke alt helt bokstavelig hele tida ;)

Skjønner fortsatt ikke hvorfor han skal ha dårlig samvittighet!

Han ringte hjem og fortalte hvor han dro!

Joda, den syke kjærsten trenger nok ekstra omsorg fra kjærsten sin, men ikke sent på natta nå liksom....eller tidligere i kveld da!

Dersom du FORVENTER dette er du bortsekjemt!

:)

Endret av Silmarill
Skrevet
Skjønner fortsatt ikke hvoror han skal ha dårlig samvittighet_!

Han ringte hjem og fortalte hvor han dro!

Joda, den syke kjærsten trenger nok ekstra omsorg fra kjærsten sin, men ikke sent på natta nå liksom....eller tidligere i kveld da!

:)

Njæh, gutter er jo så forskjellige. Min ville hatt rådårlig samvittighet, men han er veldig opptatt av å varte meg opp på hender og føtter hvis jeg ikke er i toppform :) Jeg forventer aldri sånn behandling, men jeg tror rett og slett han liker det.

Dårlig samvittighet var kanskje et uheldig ordvalg - la oss heller kalle det prioritering ;) Ut med kompis en dag, kose med kjæresten neste dag :)

Gjest Gjest
Skrevet

Enig med Mermaid Blues. Kjæresten min er akkurat likedan. Ikke noe jeg krever av han, men så gjør jeg det samme for han også. Det er jo noe av det som er så fint med å være kjærester. Å stelle med hverandre, spesiellt når den ene er litt skraj.. :)

Så TS; Jeg hadde helt sikkert blitt litt skuffa om han hadde brutt en slik avtale når jeg lå der som mest tufs, men hadde vel ikke gjort noen greie ut av det.

Skrevet (endret)

Jo,jøss! At kjærsten gjør ALT for deg er flott dersom du er syk,men ikke forvent det bestandig!!!! (om han gjordet alt for deg før betyr ikke at han gjør det nå, selvom han elsker deg like mye)

Om din guttekjærste er syk en dag - gjør du ALT for han da?

Lar du være å gå ut med venner dersom kjærsten har feber????

Jeg ville nok ha blitt hjemme dersom jeg ikke var bedt ut et sted!Da hadde jeg gått!

Jeg er heldig som har en kjærste som faktisk er kjæresten min på det 8. året, men dersom han sier at han vil være med på nachspill så er vel det greit så lenge jeg er syk eller dersom jeg velger å dra hjem før han!!!!

Han vil helst at jeg blir med da!

Endret av Silmarill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...