leirbål Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har sett at mange sender takkekort til blomsterbutikken, der hvor de kjøpte kjolen, frisøren som stelte håret ol. Hva er vanlig når det gjelder dette? Og dere som jobber i slike yrker, bryr dere dere egentlig om det? At gjestene og de som har gitt gave eller hilsen får et kort, ser jeg på som en selvfølge. Men hva med de som har gjort en jobb og fått betalt, og det er det.
Neytiri Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hmm de som kommer til å hjelpe meg der eg betaler bruker eg fast, altså negledesigner, massør, hudpleier.....så for meg er det koseligt at de får et kort fordi eg har jo tross alt snakket om bryllupet et par ganger med de. Men selv er eg frisør og syns alltid det er kjempekoseligt å få kort, det er jo ikke alltid brudene kler på seg kjolen hos oss så det er litt moro det, men må si at de eg har fått takkekort fra er de som går fast til meg eller fast til vår salong, så kanskje det har noe å si!
TuttaV Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Jeg jobbet i blomsterbutikk i 4 år, og det var alltid veldig koslig å få kort etter å ha lagd brudebukett! men det var ikke alle som sendte... Jeg har faktisk ikke tenkt på om jeg kommer til å gjøre det selv?! Hun som skal lage brudebuketten skal selvfølgelig få, for hun er en tidligere god arbeidskollega og venn, men frisøren vet jeg ikke... :klø:
Kohana Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Hvis jeg blir veldig fornøyd med bukett og frisyre så vil jeg stikke innom med et kort til de og takke de personlig. Gjør det spontant hvis jeg føler for det
Gjest Gjest_krillan_* Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Jeg hadde gjort det om jeg var fornøyd! Gir kompliment og enda en god følelse av dagen
Jade Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 Kommer ihvertfall til å sende til frisøren (som er min faste frisør) og toastmasteren som gjorde en super jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå