Tuddelidu Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 Om det meste... :oops: Men noe av det er: -Jeg har mellom-/mørkeblondt hår, som når nesten ned til skuldrene. det er ikke farget eller behandlet på noen måte. Det er veldig glatt, og ligger som oftest "klistret" inntil hodet... :evil: Har prøvd med en del stylingprodukter, men da bare fra dagligvareforretninger, med like håpløst resultat hver gang (like flatt etter 5 min.) Derfor lurer jeg på om noen har tips til noe som faktisk FUNKER. Ikke aaaaaaaaaaaltfor dyrt, gjerne noe som finner på steder som lookfantastic :kgsmil: I tillegg skulle jeg også hatt en god shampo, balsam og hårkur som kankje gjør at jeg får litt mer volum (bruker for tiden Björn Axèns volumshampo). -Hva slags "rutine" bør jeg følge (hvilke produkter, liksom) bør jeg bruke, både i ansikt og på resten av kroppen, for best mulig resultat? (jeg bruker selvsagt noe fra før, men vil gjerne høre hva andre gjør) -Har noen prøvd Philips Satin Ice Optima (epilator)? Hvordan er denne? Gjør det vondt? Varer det lenge? Pris? Dette var alt jeg kom på akkurat nå... Tuddelidu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå