Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har bestilt kosttilskuddet L-tyrosine, men trass i at jeg har lest mye om det, er det et spørsmål jeg ikke har funnet svar på- når begynner det å virke? Noen som vet eller er flinkere å finne slik info på nett enn meg? Blir utrolig takknemlig for hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hei! Dette er spaltede aminosyrer, og du har mest sannsynlig ikke kjøpt dette i Norge. Søk på svenske, amerikanske eller canadiske sider. Der er den sikkert mer info å hente. Vi fant masse på Youtube om L-theanine. Hvorfor bruker du l-thyrosine? Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 16. mai 2009 av mrs_bond
Silmarill Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 (endret) Kort beskrivelse L-tyrosin er en aminosyre som spiller en rolle i at bevare overblikket samt i at mindske appetiten. Indhold (Klik på billedet) Standard dosering 4 Kapsler Indtages bedst Morgen og aften forskudt fra måltider Bemærk Tyrosin må ikke tages sammen med MAO-hæmmere som Marplan, Cinemet, Eldepryl og lignende. Bør undgås ved malignt melanom og neuro- eller gliablastom. Tatt fra denne linken: http://www.vitaviva.com/Store/product/L-Ty...CFQcSzAodTy3zqg Endret 15. mai 2009 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå