Gjest Vaarsang Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Sjekk ut: http://www.cse.unl.edu/~skumarag/facereading/index.html Professoren bak siden var med i dokumentaren "Science of Sex Appeal" Programmet rater ansiktet ditt ut i fra symmetri og det gyldne snitt. Synes selv at poenggivingen er noe "snill", fikk 10 (tror jeg ligger rundt 7-8 egentlig).
Hamster Skrevet 16. mai 2009 #2 Skrevet 16. mai 2009 Fikk 8.12, men litt tricky med tanke på at det ikke finnes et eneste bilde der jeg ikke gjør noe tull med ansiktet, måtte bruke en screen capture fra en Youtube-video. :gjeiper: Riiiiiimelig tvilsomt resultat uansett.
Gjest LanaLane Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Fikk 7,32.... Måtte gjette litt da jeg både smiler og har hodet på skakke. Men endelig skjønner jeg hvordan alle her på KG som sier de er ditt og datt på skalaen regner det ut. HALLELUJA :gjeiper:
Gjest pen? Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 8,72, ja jøss... hvorfor er det bare de mest sleazy mannfolkene som gidder å ta kontakt med meg da.. ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå