Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 dersom du har et fast forhold til en jente, og denne jenta hadde fortalt deg at på jobben fantes det en kollega som stadgiv vekk ba henne ut til lunsj i arbtiden og snakket mye med henne, ville du mistenkt noe eller hadde du ikke i det hele tatt brydd deg noe om det?
Gjest Hilde K S Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Jeg ville mistenkt at jeg gav denne jenta for lite oppmerksomhet. Inviter henne med på kino, ut og spise, gi henne blomster og komplimenter. Si hvor mye du setter pris på henne. Forøvrig er det jo en sannhet at dersom man er betatt av noen klarer man ikke å la vær å snakke om dem, så det er nok mulig du har fått deg en konkurrent. Her er det bare å stå på slik at du går ut som vinnenren i kampen om pikens gunst... Lykke til !
Tina68 Skrevet 22. juli 2003 #4 Skrevet 22. juli 2003 dersom du har et fast forhold til en jente' date=' og denne jenta hadde fortalt deg at på jobben fantes det en kollega som stadgiv vekk ba henne ut til lunsj i arbtiden og snakket mye med henne, ville du mistenkt noe eller hadde du ikke i det hele tatt brydd deg noe om det?[/quote'] Foreløpig ville jeg tatt det med ro. Hun forteller deg jo at det er en på jobben som inviterer henne ut til lunsj og snakker mye med henne. Spør henne om du har noe å være redd for. :blunke: Det kan hende at det kun er et vennskap hun setter pris på.
Gjest gjesta Skrevet 22. juli 2003 #5 Skrevet 22. juli 2003 Kollegaen liker henne tydligvis eller er betatt. Kan ikke se at dette er negativt dersom det ikke påvirker abeidssituasjonen negativt for henne. At hun ikke ønsker denne typen oppmerksomhet fra denne personen. Og hun er åpen om dette i forhold til deg. Det er et pluss. Det kan kanskje være at hun forteller det til deg for å vise at hun faktisk er ettertraktet og at du bør vise henne oftere at hun er attraktiv for deg. Du skriver ingenting om hun takker ja til alle lunchinvitasjonene og hvordan hun håndterer all oppmerksomheten. Ellers så er jeg helt enig med Hilde K S Stå på og lykke til!
Gjest Anonym nå Skrevet 22. juli 2003 #6 Skrevet 22. juli 2003 Det kan jo hende at kollegaen bare vil være venner og at han ikke har noe annet i tankene? Eller er det lite sansynlig?
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #7 Skrevet 22. juli 2003 Jeg ville mistenkt at jeg gav denne jenta for lite oppmerksomhet. Inviter henne med på kino, ut og spise, gi henne blomster og komplimenter. Si hvor mye du setter pris på henne. Kunne ikke vært mere enig!
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #8 Skrevet 22. juli 2003 skal visst nok prøve å vise henne mer oppmerksomhet ja. nei hun har takket nei hver gang, det er jeg glad for og setter stor pris på. men dere vil tro at han er betatt av henne, eller bare vennskapelig?er litt i tvil der
Tina68 Skrevet 23. juli 2003 #9 Skrevet 23. juli 2003 skal visst nok prøve å vise henne mer oppmerksomhet ja. nei hun har takket nei hver gang, det er jeg glad for og setter stor pris på. men dere vil tro at han er betatt av henne, eller bare vennskapelig?er litt i tvil der Jeg ville nok tro at hennes arbeidskollega har et godt øye til din kjære. Men hva spiller det for noen rolle så lenge din kjære avslår et hvert tilbud fra denne kollegaen og er åpen om det til deg. Jeg tror ikke du har noe å frykte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå