Gå til innhold

Stor statshemmelighet avsløres

Anbefalte innlegg

Gjest Homer Simpson
Skrevet

Jeg sitter nå på store hemmeligheter om vårt land, faktisk hele verden. Jeg vet faktisk alt. Jeg vet hvordan Obama vant, jeg vet hvem som egentlig styrer USA , jeg vet hvorfor 9/11 skjedde, ja, jeg vet alt. Jeg vet til og med hemmeligheten bak Bibelen.

Dette er noe myndighetene i USA allerde vet om, men de holder det selvsagt hemmelig. Tenk om alle viste? Jeg har selv stjelt denne informasjoen og jeg skal dele den med dere. Bare gi meg litt tid så kommer alt her.

Det er virkelig verdt å vite og informasjoen er sikkert verd milliarder om jeg hadde solgt den, men hvorfor gjøre det når jeg kan gi den bort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er ulovig å legge ut fult navn på KG så regn med at inlegget blir sletta.. Noe som er synn for jeg skulle gjerne likt å lese det du har å si.

Skrevet

fortell alt til meg så skal jeg sørge for at de rette instanser settes i sving!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg sitter nå på store hemmeligheter om vårt land, faktisk hele verden. Jeg vet faktisk alt. Jeg vet hvordan Obama vant, jeg vet hvem som egentlig styrer USA , jeg vet hvorfor 9/11 skjedde, ja, jeg vet alt. Jeg vet til og med hemmeligheten bak Bibelen.

Du vet hvordan Obama vant? Gratulerer, milliarden er på vei til din konto as we speak. Obama vant fordi han fikk flest stemmer i valget.

Du vet hvem som egentlig styrer USA? Wow, for en utrolig innsikt. Ja, den som styrer USA er Obama.

Du vet hvorfor 9/11 skjedde? Jeg og. Al Zwahiri og Bin Laden bestemte seg for å krasje noen fly inn i WTC og Pentagon, og siden de allerede hadde noen terrorister som hadde tatt flytimer i USA, så gjennomførte de planen.

Du vet hemmeligheten bak Bibelen? Gratulerer med å ha kommet inn på teologistudiet. Studerer du i Oslo eller Bergen? Jeg er sikker på at skolen er glad for å ha deg som student. :)

Dette er noe myndighetene i USA allerde vet om, men de holder det selvsagt hemmelig. Tenk om alle viste?

Ja, de holder selvsagt hemmelig at Obama er deres president.

Men det er mellom oss! Sssssssh, ikke fortell det til noen!!!

Det er virkelig verdt å vite og informasjoen er sikkert verd milliarder om jeg hadde solgt den, men hvorfor gjøre det når jeg kan gi den bort?

Ja, jeg er evig takknemlig for at du vet hvem som er president i USA. Jeg har allerede ordnet med milliardoverføringen, og det skulle bare mangle. Jeg vil oppfordre alle til å sende deg sine hardt opptjente sparepenger for denne fantastisk verdifulle informasjonen.

Gjest Gjest
Skrevet
Du vet hvordan Obama vant? Gratulerer, milliarden er på vei til din konto as we speak. Obama vant fordi han fikk flest stemmer i valget.

Obama vant fordi han fikk flest stemmer i valget? SSSSSSSSHHHHHHH!!!! Ikke røp hemmeligheten da, dette er jo hemmelige opplysninger som er verdt milliarder!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...