Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 ... er en farlig mann. Fatter ikke at dere lar ungene se på Kaptein Sabaltann. Han er sjørøver og sikkert en morder. Han sier, eller synger faktisk at han er farlig og at de skal plyndre. Ikke rart folk blir pirat i disse dager med et slikt idol som barn.
Blekemiddel Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 ... er en farlig mann. Fatter ikke at dere lar ungene se på Kaptein Sabaltann. Han er sjørøver og sikkert en morder. Han sier, eller synger faktisk at han er farlig og at de skal plyndre. Ikke rart folk blir pirat i disse dager med et slikt idol som barn. Ja, der har vi nok grunnen... :gjeiper:
Gjest Muklak Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Nei jeg syns det er flott jeg. Jeg begynte å bli litt lei ungene fra før av, og nå er de alle på vei ned til Somalia for å bli pirater. De tjener penger, jeg får fred! Win-win! Heia Sabeltann!
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Nei jeg syns det er flott jeg. Jeg begynte å bli litt lei ungene fra før av, og nå er de alle på vei ned til Somalia for å bli pirater. De tjener penger, jeg får fred! Win-win! Heia Sabeltann! Jeg hadde 7 unger, og da de var små så tok jeg med alle sammen til Dyreparken i Kristiansand for å se på Kaptein Sabeltann. Og i dag er 3 av dem pirater i Somalia og de andre 4 venter bare på å bli 18 år slik at de også kan dra ned til Adenbukta og plyndre litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå