Mette Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 Hardisken nokka ut for en stund siden, fikk da fikset den, men har ikke fått til brenneren etter på.Sitter her og irriterer meg grønn, da jeg skulle ha brent noe musikk. Noen som har noen tips om hva som kan være galt?
Gjest Lea Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Har du installert brennerprogrammet? Hvis du går inn på Start-instillinger-kontrollpanel-system og klikker på enhetsbehandling. Står da brenneren oppført som en vanlig CD-rom? I så fall er det mest sannsynlig programmet som mangler.
Mette Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2003 Tusen takk.Oversender en :kysse: du er en Mannen min derimot.......................he he
Gjest Lea Skrevet 21. juli 2003 #4 Skrevet 21. juli 2003 Fikk du det til? Har slitt med det samme en gang før og lette forgjeves etter en driver. Men driver finnes ikke til min brenner.. bare programmet som fulgte med. Derfor KAN jeg dette nå.. Man lærer av sine feil vet du :D
Mette Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2003 He he rart hva et programm kan gjøre, tusen takk for hjelpen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå