Gjest Paabesøk Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 Hei,vi har vært forlovet i et årstid, og har plutselig bestemt oss for at nå-nå skal vi gifte oss!!!! Vi er kjempeglade og spente og kan knapt vente til selve dagen, som vi ikke helt har bestemt oss for ennå; tenker imidlertid på muligens i mars 2004 engang!!! :D SÅ kommer vi til DET STORE SPØRSMÅLET; Finnes det noen herskapsgårder eller herskapsboliger (eller lignende !) i Buskerud Fylke??? Vi vil ha 60-10 gjester, og ønsker oss en sånn type lokasjon mer enn noe annet her i verden!!! - Nå har vi spart til dette bryllupet-og nå nærmer det seg; er ikke det koslig???!! Setter utrolig stor pris på gode råd og tips-det vet jeg at dere her inne er så utrolig flinke til!!! Jeg er ikke medlem, men ivrig "snik-leser!" (Unnskyld for det!! ) Klem Nyforlovet Paabesøk
Gjest Cruella Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Fossesholm herregård i Vestfossen. Har vært i bryllup der, nydelig sted. Bestill omvisning og sørg for å ha festen i steinfjøset. www.fossesholm.no
Gjest Cruella Skrevet 21. juli 2003 #3 Skrevet 21. juli 2003 Forresten, du trenger da ikke unnskylde deg for at du er Gjest! Det er jo ingen krav om å være registrert medlem på KG, men mange faste brukere her gir mye pepper til Gjester...
Gjest Paabesøk Skrevet 21. juli 2003 #4 Skrevet 21. juli 2003 Takk Lisa-Beth Det er godt å føle seg velkommen!! Klem
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juli 2003 #7 Skrevet 21. juli 2003 Fossesholm i Vestfossen er uten tvil ett meget godt valg, jeg har også hatt gleden av å være gjest i ett bryllup der og de vakre omgivelsene satte ett helt spesielt preg på dagen. Besøk herregården på; www.fossesholm.no Minnie
fruenge Skrevet 21. juli 2003 #10 Skrevet 21. juli 2003 Hvis du velger Fossesholm så hadde jeg tatt med egen kokke, maten der oppe er ikke noe å skryte av sist jeg hørte. Ringnes gård tror jeg ike kan hus mer enn 30-40 personer, men vakkert er det.
Felix Skrevet 22. juli 2003 #11 Skrevet 22. juli 2003 Ja, Ringenes Gård er vakkert. Og så kan man leie Kryllingen M/S først. Slik at det blir en romantisk båttur før båten ligger til ved bryggen på gården. Men båten rommer dessverre også bare 40 personer.
Lykkeliten Skrevet 22. juli 2003 #12 Skrevet 22. juli 2003 Hvis du velger Fossesholm så hadde jeg tatt med egen kokke, maten der oppe er ikke noe å skryte av sist jeg hørte. Jeg har spist helt nydelig mat på Fossesholm flere ganger, så det kan jeg ikke forstå. Kanskje de hadde uflaks med en spesiell kokk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå