Gå til innhold

Jeg er ikke ute i kveld fordi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yupp, det er det jeg lurer på: Hvorfor er dere ikke ute i det fine været med en pils i hånda?

Jeg har allerede vært ute og spist deilig lunsj, så jeg ble for sliten til å finne på noe annet. Dessuten er jeg gravid, så jeg drikker ikke.

What's your excuse? :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Charming
Skrevet

Jeg skal på jobb i morgen, og føler meg fryktelig trøtt i dag. Derfor :)

Gjest Gjest
Skrevet

Leser til eksamen, gleder meg til den er ferdig. Merker at det kreves ekstra mye selvdisiplin å være student nå når været er så fint :skaal:

Skrevet

Vasker klær, for jeg skal reise bort morgen og må ha presentable t-skjorter :ler: .

Skrevet

Leser også til eksamen, men har tatt meg en øl til middag i dag :skaal:

Skrevet
Yupp, det er det jeg lurer på: Hvorfor er dere ikke ute i det fine været med en pils i hånda?

Jeg har allerede vært ute og spist deilig lunsj, så jeg ble for sliten til å finne på noe annet. Dessuten er jeg gravid, så jeg drikker ikke.

What's your excuse? :gjeiper:

Trente etter jobben og nå har jeg grodd fast i sofaen med KG forumet.., haha tragisk ;)

Jeg trenger ingen unnskyldning, jeg innrømmer det gjerne at jeg er tragisk i kveld ;)

Skrevet

Sambo griller og har røyklagt balkongen, så jeg kan ikke være ute akkurat nå. :ler: Men det blir pils til maten!

Skrevet

Fordi jeg har vært på to nattevakter, og er helt ødelagt. Lengter etter sengen...

Skrevet

Jeg er et godt avholl, og klamrer meg derfor heller til en klausdaler. Men hva får deg til å tro at

a) jeg er inne?

b) at det er fint vær?

Man har da laptop... :ler:

Gjest NiChia
Skrevet

Føler jeg har tre ganske gode grunner til å være hjemme i kveld:

1. Jeg er gravid

2. Det finnes ikkenoe utested i flere mils omkrets rundt her, og iallefall ikke steder jeg ville gått

3. Vi flytter i morgen og holder på å pakke nå, jeg er for opptatt til å dra ut.

Skrevet

Jeg leser til eksamen, men er så sliten at jeg tar pauser hele tiden. Derfor sitter jeg her nå;)

Skrevet

Jeg rydder, vasker og ordner hjemme til helgen og 17. mai. Klargjør det jeg skal pynte med osv. Jeg har malt hus i dag og skal male mer i morgen, derfor har jeg ikke tid til å gå ut i kveld uansett ettersom jeg må opp i rimelig tid i morgen.

Gjest Gjest
Skrevet

Kommer ikke ut før i 2014, jeg. Men skulle gjerne vært i ute nå.

Skrevet (endret)

Fordi det er kalas her i morgen :) ... og fordi noen mener det er ufornuftig å kjøpe framfor å vaske. :roll:

.... men jeg har øl! :)

Endret av Spiralis
Skrevet

Idag er det litt etterlengtet kjæreste tid,med middag,film og snacks :rødme:

Så er det ut imorgen :):skaal:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er et godt avholl, og klamrer meg derfor heller til en klausdaler. Men hva får deg til å tro at

a) jeg er inne?

b) at det er fint vær?

Man har da laptop... :ler:

"klausdaler"? Det heter Clausthaler...

Skrevet
"klausdaler"? Det heter Clausthaler...

Men, de smaker likt! :ler:

Skrevet

Fordi jeg skal på jobb i morgen.

Skrevet

Fordi jeg har eksamen snart :) Mye lesing :O

Skrevet

mannen min er på jobb og sønnen min har lagt seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...