Gå til innhold

Russer Har klart Teletransport

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Russeren Nikolay Denisov påstar han har klart å mestre Teletransport blant sine forskere og studenter.

Han skal ha klart det ingen andre klarer å teletransportere små objekter samt insekter som sommerfugler.

Og det skal gjøres forsøk på mennesker og dyr snart.

Noen studenter skal ha klart å teletransportere seg selv men det skjedde random og de har ikke kommet så langt de kan kontrolere dette enda sier han

Det kan vel ikke være Mulig dette?

Han vil ikke røpe hemmeligheten offentlig men det skal være mulig å gjøre med bare å bruke hjernen og så sammlet sende ut en type energi (Frekvens?)

Men frivillige studenter kan gratis melde seg på via Webcam for å få gruppe opplæring i å mestre Teletransport fra første stund

Er det noe i dette?

og hvis ikke hva er meningen med dette når det ikke engang er penger med på spill det er jo gratis så ingenting å tape?

http://teleportation-101.blogspot.com/

Hva tror dere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sandbekken

Jeg synes faktisk dette høres utrolig interesant ut!

Vi mennesker har altid vert redd for det "overnaturlige" og dermed udertrykket forskjellige paranormale fenomener slik at ikke dagens syn på samfunn og verden generelt skal ryke... Jeg har mange eksempler på dette. Avisene foreksempel, de frykter for å bli stemplet som useriøse om de tar slike reportasjer for alvorlig.

Jeg har valgt å tro på at vi i nærmeste fremtid kommer til å oppleve mer og mer aksept for slike fenomener. Og at det igjen fører til at man utvikler en ny måte å tenke å se verden på. Det er foresten dette jeg mener Maya kalenderen spår at skal skje i 2012(Les her :)) nemlig at menneskene blir mer bevisste på sine åndelige evner..

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann42

Et av de fornemste tegn på at det er bullshit, er at noe som burde være en verdenssensasjon, presenteres på en privat blogg, i stedet for en vitenskaplig konferanse eller i en anerkjent vitenskaplig journal.

Hvis det er så at vedkommende russer kan gjøre dette i en lab, så er det nobelprisen neste. Fame and fortune, patenter og milliarder. I stedet er det altså en liten snutt i en blogg. Skjønner ikke at dere gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Et av de fornemste tegn på at det er bullshit, er at noe som burde være en verdenssensasjon, presenteres på en privat blogg, i stedet for en vitenskaplig konferanse eller i en anerkjent vitenskaplig journal.

Jepp. Omtrent like realistisk som om "jeg har en fungerende tidsmaskin" skulle bli kunngjort første gang - på KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greien med å skrive STOR bokstav på ord midt i setningene da?

Det er et engelsk overskriftsformat. På engelsk er det vanlig at man i overskrifter bruker store forbokstaver på verb, substantiver, adjektiv og så videre, men lar preposisjoner, atikler og lignende småord ha liten forbokstav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann42

Jeg leste forøvrig om teleportering av IONER i aprilnummeret til Science. De hadde en kort artikkel om utviklingen av kvantecomputere. Så noen prinsipiell umulighet er det ikke. Men det er et godt stykke igjen til små objekter og dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg leste forøvrig om teleportering av IONER i aprilnummeret til Science. De hadde en kort artikkel om utviklingen av kvantecomputere. Så noen prinsipiell umulighet er det ikke. Men det er et godt stykke igjen til små objekter og dyr.

Hvilken hastighet gikk teleporteringen med, ca lyshastighet? Har du en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann42
Hvilken hastighet gikk teleporteringen med, ca lyshastighet? Har du en link?

Nei, jeg har nok ingen link, siden jeg leste om dette i papirutgaven til tidsskriftet Science. Artikkelen hette, så vidt jeg husker "Where is my quantum computer?" og handlet om kvanteteknologi og data. ARtikkelen handlet ikke om teleportasjon som sådan, men informasjonen var gitt i forbifarten. Det var som sagt i Science sin aprilutgave, og Google er din venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...