Gjest gjestinne Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Nå er jeg ganske liberal, men jeg kjenner jeg ikke er helt komfortabel med dette. Mannen min har en fetish, og det er helt greit, jeg er med på den jeg også for hans del. Men det begynner å utarte seg. Han har funnet en fetishside på nettet om dette, og der legger han ut bilder av seg selv (anonymt, ikke ansikt), han prater med andre om dette (også greit), og han deler alt med meg.. Så langt vel og bra. Men jeg er muligens gammeldags eller noe, for jeg synes ikke det er helt greit at han forteller om vårt sexliv, dvs at jeg er med på det og hva vi gjør. Andre kan spørre om kona hans er med, han sier ja, og at vi gjorde det i går med fetishen. Andre ber ham om å sende bilder av meg og oss, og vil chatte osv. Han vil ikke det, men for hvor lenge? Det som bekymrer meg er om vi har ulike grenser på dette. Jeg vil ha mitt sexliv privat, og ikke lagt ut på nett neste dag, liksom. Jeg vil ikke dele meg/oss med andre ukjente, om de aldri så mye har samme fetish (som han). Det er greit å prate med likesinnede, men det må da være mulig å begrense seg litt mht privatlivet? I dag har han lagt ut nye bilder av seg selv. Ikke naken eller noe sånt, men i bokser, og dette fetishgreiene, poserer foran speilet. Hele soverommet vårt vises. I tillegg har han lagt ut et bilde av meg som viser puppene mine i all sin stas. Det syntes han visst var helt greit. Det syntes ikke jeg, og har fått det slettet. Jeg er litt redd for at han blir revet med av de andre der inne når det gjelder å fortelle om private ting, og også det å prate med andre, og at dette er noe han mister kontrollen på. Har nettopp tatt en prat om det, men han sier han ikke vil gå for langt. Men jeg vet ikke om jeg tror ham på det, han har gått for langt før (flørt på nett), og han har ikke tilliten min når det gjelder nettbruken sin. Kjenner jeg får litt avsmak for hele greia når det utarter seg. Greit at vi kan dele dette vi to, men han trenger jo ikke å dele alt med alle. Synes andre kommer for tett innpå privatlivet vårt. Lurer på hvor dette ender. Har vært sammen i mange år, men det er først det siste halvåret han har fått denne fetishen, og også flørtet for mye på nett. Redd at dette kommer til å skille oss, at han blir for utagerende på dette, og at jeg får helt avsmak både for ham og sexen vår, hvis han deler for mye med andre, eller lar det få for stor plass i livet vårt. Jeg vil jo ikke hindre ham i å være den han er, men det innvirker veldig på meg også. Er det noen som har lignende erfaringer? Hvordan skal jeg takle dette?
Inx Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Nå er jeg ganske liberal, men jeg kjenner jeg ikke er helt komfortabel med dette. Mannen min har en fetish, og det er helt greit, jeg er med på den jeg også for hans del. Men det begynner å utarte seg. Han har funnet en fetishside på nettet om dette, og der legger han ut bilder av seg selv (anonymt, ikke ansikt), han prater med andre om dette (også greit), og han deler alt med meg.. Så langt vel og bra. Men jeg er muligens gammeldags eller noe, for jeg synes ikke det er helt greit at han forteller om vårt sexliv, dvs at jeg er med på det og hva vi gjør. Andre kan spørre om kona hans er med, han sier ja, og at vi gjorde det i går med fetishen. Andre ber ham om å sende bilder av meg og oss, og vil chatte osv. Han vil ikke det, men for hvor lenge? Det som bekymrer meg er om vi har ulike grenser på dette. Jeg vil ha mitt sexliv privat, og ikke lagt ut på nett neste dag, liksom. Jeg vil ikke dele meg/oss med andre ukjente, om de aldri så mye har samme fetish (som han). Det er greit å prate med likesinnede, men det må da være mulig å begrense seg litt mht privatlivet? I dag har han lagt ut nye bilder av seg selv. Ikke naken eller noe sånt, men i bokser, og dette fetishgreiene, poserer foran speilet. Hele soverommet vårt vises. I tillegg har han lagt ut et bilde av meg som viser puppene mine i all sin stas. Det syntes han visst var helt greit. Det syntes ikke jeg, og har fått det slettet. Jeg er litt redd for at han blir revet med av de andre der inne når det gjelder å fortelle om private ting, og også det å prate med andre, og at dette er noe han mister kontrollen på. Har nettopp tatt en prat om det, men han sier han ikke vil gå for langt. Men jeg vet ikke om jeg tror ham på det, han har gått for langt før (flørt på nett), og han har ikke tilliten min når det gjelder nettbruken sin. Kjenner jeg får litt avsmak for hele greia når det utarter seg. Greit at vi kan dele dette vi to, men han trenger jo ikke å dele alt med alle. Synes andre kommer for tett innpå privatlivet vårt. Lurer på hvor dette ender. Har vært sammen i mange år, men det er først det siste halvåret han har fått denne fetishen, og også flørtet for mye på nett. Redd at dette kommer til å skille oss, at han blir for utagerende på dette, og at jeg får helt avsmak både for ham og sexen vår, hvis han deler for mye med andre, eller lar det få for stor plass i livet vårt. Jeg vil jo ikke hindre ham i å være den han er, men det innvirker veldig på meg også. Er det noen som har lignende erfaringer? Hvordan skal jeg takle dette? Synes du har strukket det langt nok ved å akseptere at han diller inne på en slik side selv, at han legger ut bilder av deg er uakseptabelt om ikke du selv er med på det synes nå jeg. Jeg ville satt det som et ultimatum at han ikke la ut bilder av deg og forhandlet frem til en avtale om at alle andre bilder han legger ut skal være "anonymisert" ..
Gjest gjestinne Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Synes du har strukket det langt nok ved å akseptere at han diller inne på en slik side selv, at han legger ut bilder av deg er uakseptabelt om ikke du selv er med på det synes nå jeg. Jeg ville satt det som et ultimatum at han ikke la ut bilder av deg og forhandlet frem til en avtale om at alle andre bilder han legger ut skal være "anonymisert" .. Ja, du har rett i det . Men det verste er at jeg blir i tvil om hele forholdet, for jeg merker jeg får avsmak av både han og sex når han utleverer oss/seg slik.
Fluffie Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Ja, du har rett i det . Men det verste er at jeg blir i tvil om hele forholdet, for jeg merker jeg får avsmak av både han og sex når han utleverer oss/seg slik. Da maa du si dette til han, rett ut. Si at du mister lysten naar han utleverer sexlivet deres. At det er greit at han er paa denne siden, men at det ikke er greit at han forteller om deres sexliv til andre mennesker. Og du maa fortelle han konsekvensen av aa gjoere det, at det kan komme til at du ikke vil fortsette i forholdet. Det er viktig aa vaere klar paa sine egne grenser her, saa lenge du ikke er komfortabel med denne utleveringen av sexlivet deres saa maa han respektere det eller akseptere konsekvensene av det valget han tar.
Gjest gjestinne Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Da maa du si dette til han, rett ut. Si at du mister lysten naar han utleverer sexlivet deres. At det er greit at han er paa denne siden, men at det ikke er greit at han forteller om deres sexliv til andre mennesker. Og du maa fortelle han konsekvensen av aa gjoere det, at det kan komme til at du ikke vil fortsette i forholdet. Det er viktig aa vaere klar paa sine egne grenser her, saa lenge du ikke er komfortabel med denne utleveringen av sexlivet deres saa maa han respektere det eller akseptere konsekvensene av det valget han tar. Det er ikke bare det at han legger ut ting....han har vært litt forsiktig med det, men jeg vet ikke hvor det ender, som sagt. Det er lett å la seg dra med også. Men det er nok også det at dette begynner å ta endel av samlivet. Han oppdaterer seg på denne nettsiden mange ganger om dagen, den er visst veldig viktig for ham. Og da begynner rett og slett denne fetisjen å ta litt for mye plass. Greit at det er noe han tenner på, har ingen problemer med det, men det skal vel ikke være SÅ viktig?? Så jeg lurer jo på hvor det ender. Og hva jeg kan takle og godta. Så her på siden en tråd om plan b, og det har jeg så absolutt nå. Synes også det er betenkelig at han legger ut bilde av meg og puppene mine, og også av seg selv i kun bokser. Hva vil han egentlig med det??
Gjest gjestinne Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Å si det rett ut at jeg ikke takler det, fører bare til at han gjør det likevel, men i smug. Ikke bedre det. Nå vet jeg jo hva jeg har å forholde meg til. Vil ikke ha flere "bak-ryggen!" episoder nå.
Gjest 27årgammelgutt Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Å si det rett ut at jeg ikke takler det, fører bare til at han gjør det likevel, men i smug. Ikke bedre det. Nå vet jeg jo hva jeg har å forholde meg til. Vil ikke ha flere "bak-ryggen!" episoder nå. Hei. Jeg synes det er rimelig sjangseløst at dere ikke klarer å ha en god og trygg dialog om dette. Videre synes jeg karn din drar det hele veldig langt, utifra hva du skriver. Om dere ikke kan prate ærlig og åpent om dette, samt fikse det sammen så er dere buttfucked uansett. Lykke til.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Hardt mot hardt. Enten danser han din dans, eller så danser han alene.
Gjest gjestinne Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 Hei. Jeg synes det er rimelig sjangseløst at dere ikke klarer å ha en god og trygg dialog om dette. Videre synes jeg karn din drar det hele veldig langt, utifra hva du skriver. Om dere ikke kan prate ærlig og åpent om dette, samt fikse det sammen så er dere buttfucked uansett. Lykke til. Joda, vi kan ha en god og trygg dialog på det. Der og da. Men det fortsetter gjerne bak min rygg. Det har gjort det før, og det vil jeg ikke igjen. Den gangen lovte han å slutte, men begynte på igjen like etter i smug. Så du har kanskje rett.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. mai 2009 #10 Skrevet 17. mai 2009 Tror det er viktig at dere virkelig blir enige om hvor vidt dere ønsker å "blottlegge" dere på nett på den måten. Og om dere er enige i at dere legger ut bilder av dere selv og evt hverandre på nett. Når man er i forhold synes jeg man skal være enige om slike ting. Jeg gikk på fetishklubber før jeg møtte min nåværende kjæreste, men informerte han om dette veldig tidlig i forholdet og forsikret meg om at han var ok med dette før jeg fortsatte med å dra på fetishklubber. Viktig at man er enige om ting hvor man faktisk blottlegger seg selv, men samtidig også blottlegger den man er sammen med. Lykke til!
Gjest gjestinne Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Tror det er viktig at dere virkelig blir enige om hvor vidt dere ønsker å "blottlegge" dere på nett på den måten. Og om dere er enige i at dere legger ut bilder av dere selv og evt hverandre på nett. Når man er i forhold synes jeg man skal være enige om slike ting. Jeg gikk på fetishklubber før jeg møtte min nåværende kjæreste, men informerte han om dette veldig tidlig i forholdet og forsikret meg om at han var ok med dette før jeg fortsatte med å dra på fetishklubber. Viktig at man er enige om ting hvor man faktisk blottlegger seg selv, men samtidig også blottlegger den man er sammen med. Lykke til! Ja, du har rett, en blotlegger hverandre, og det må han tenke på. Vi har hatt enda en prat, og blitt enige om hvilke bilder som er ok og ikke. Men han er veldig opptatt av denne fetishen, mye mer enn før, ettersom han nå har likesinnede å prate med. Det er mest menn han prater med om dette, for det er mest menn inne på denne nettsiden....mange homofile og bifile. Men han sier det ikke spiller noen rolle hvem han prater med, poenget er å dele dette med andre som har samme fetish. Jada, greit det. Men det blir litt mye. Og nå er jeg oppgitt!!! Uten å spørre meg eller snakke om det, har han kjøpt en greie på nett innen denne fetishen.....til 2000 kr!!! Vi har ikke råd til å tulle sånn med penger! Dessuten sparer vi til noe begge øsnker seg. Hadde det enda vært noe han/vi trengte, men dette skal jo kun brukes til en ting, og da helst ikke hver gang! Han er super på alle andre vis, men dette blir nesten for mye for meg.
Gjest vel Skrevet 19. mai 2009 #12 Skrevet 19. mai 2009 Respekt og aksept må gå begge veier. Du både respekterer og aksepterer fetishen hans og inntil han begynte å legge ut bilder og fortelle om deres sexliv så virker det ikke som om du hadde noe problemer med sexen heller. Så du har gjort din bit, du har akseptert og respektert. Nå er det på tide at han gjør samme jobben med å vise deg respekt og akseptere dine grenser når det gjelder ditt sexliv. Det er fint at han har funnet likesinnede men han må forstå at dette gjelder han, han kan ikke dra inn deg i dette. Uten denne jobben fra begge to så tror jeg ikke forholdet er liv laga.
Ethereal Skrevet 19. mai 2009 #13 Skrevet 19. mai 2009 (endret) Dette syns jeg er å tråkke langt over en grense. Når noe kommer på internett, blir det der. Det bildet av deg, det er der ute nå. Det kommer aldri til å forsvinne uansett hvor mye det er slettet fra hjemmesiden hans. Det samme gjelder bildet av sommerommet deres. Du har helt rett i at han kan legge ut bilder av seg selv, men når du og ditt blir blandet inn i det uten at du er komfortabel med det, da har det gått for langt. Dette ville jeg tatt opp med han snarest! Si fra hvor grensa går for deg, og gjør klart uttrykk for hva som ikke er greit. Personlig hadde jeg blitt fly forbanna for dette. Endret 19. mai 2009 av Ethereal
Gjest gjestinne Skrevet 19. mai 2009 #14 Skrevet 19. mai 2009 Dette syns jeg er å tråkke langt over en grense. Når noe kommer på internett, blir det der. Det bildet av deg, det er der ute nå. Det kommer aldri til å forsvinne uansett hvor mye det er slettet fra hjemmesiden hans. Det samme gjelder bildet av sommerommet deres. Du har helt rett i at han kan legge ut bilder av seg selv, men når du og ditt blir blandet inn i det uten at du er komfortabel med det, da har det gått for langt. Dette ville jeg tatt opp med han snarest! Si fra hvor grensa går for deg, og gjør klart uttrykk for hva som ikke er greit. Personlig hadde jeg blitt fly forbanna for dette. De bildene ble ikke lagt ut på hjemmesiden hans, men på en nettside for denne fetisjen, der de snakker og legger ut bilder osv. Jo, har tatt det opp med han, og fetisj er som sagt greit, men jeg ville helst hatt det innen husets 4 vegger og ikke ute på nettsamfunn. Han begynte å sammenligne med mine vibratorer, som jeg har endel av, men jeg driver jo ikke å prater om dem med "likesinnede" til alle døgnets timer. Jeg reagerer vel mest fordi jeg ikke vet hvor dette ender, det begynner å bli litt mye. Og fordi jeg kanskje er mer privat enn han.
Gjest gjestinne Skrevet 29. mai 2009 #15 Skrevet 29. mai 2009 Respekt og aksept må gå begge veier. Du både respekterer og aksepterer fetishen hans og inntil han begynte å legge ut bilder og fortelle om deres sexliv så virker det ikke som om du hadde noe problemer med sexen heller. Så du har gjort din bit, du har akseptert og respektert. Nå er det på tide at han gjør samme jobben med å vise deg respekt og akseptere dine grenser når det gjelder ditt sexliv. Det er fint at han har funnet likesinnede men han må forstå at dette gjelder han, han kan ikke dra inn deg i dette. Uten denne jobben fra begge to så tror jeg ikke forholdet er liv laga. Egentlig så tråkker han vel over mine grenser allerede, i og med at han er så aktiv på denne nettsiden. Jeg er ikke sjalu eller noe, han snakker for det meste med menn, og jeg har innsyn i alt. Men å ha innsyn i alt er kanskje ikke bare bra det heller. Bra på den måten at jeg vet hva han driver med, og vet hva jeg kan forholde meg til. Men ikke så bra å vite HVOR OPPHENGT han er i dette. Selv sier han det kommer til å gå litt i bølgedaler med akkurat denne fetisjen, og akkurat nå er han på en bølgetopp, og at den store aktiviteten ikke vil vedvare. Men i og med at dette ikke er noe jeg tenner på selv, så vekker det som sagt litt avsmak i meg også. Greit som krydder, men ikke som hovedrett for min del. Foreløpig er det ikke så veldig dominerende i sexlivet vårt, men det ser ut til å bli det. Har snakket med han om at dette ikke kan bli for dominerende, og han sier det ikke er fare for det. Generelt er han nok mer utprøvende og nysgjerrig seksuelt enn jeg er. Han har smale interessefelt, jeg har bredden, liker litt av alt, men ikke for mye av noe. Og denne fetisjen synes jeg ikke er sexy i det hele tatt, det blir bare for dumt for meg. Aner ikke hva jeg skal gjøre, kanskje tar jeg problemet på forskudd, og at dette ikke blir ille når jeg blir vant.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #16 Skrevet 29. mai 2009 Hva dreier denen fetisjen seg om? Det blir litt lettere å forstå innlegget da!
Gjest gjestinne Skrevet 29. mai 2009 #17 Skrevet 29. mai 2009 Hva dreier denen fetisjen seg om? Det blir litt lettere å forstå innlegget da! Noe innen påkledning, men ikke noe som er vanlig som fetisj, tror jeg. Ikke sexy undertøy, sko, skinnklær eller lignende. Har ikke problem med fetisjen i seg selv, men med omfanget den er i ferd med å få.
Gjest gjestinne Skrevet 29. mai 2009 #18 Skrevet 29. mai 2009 Liker heller ikke alle de tullingene som får "nappe-løk-materiale" ved å sende meldinger og spørre om oss. Mannen svarer villig vekk, selv om jeg ser han er noe tilbakeholden med opplysninger, og bare i dag er det sendt over 30 private meldinger til de andre (og mottatt tilsvarende). Og enda er det tidlig på dagen! Mannen min er helt topp på alle andre områder, hadde han ikke vært det, ville jeg ikke giddet dette her, men kjenner det begynner å slite litt nå.
Gjest gjestinne Skrevet 29. mai 2009 #19 Skrevet 29. mai 2009 Hvordan ville dere andre reagert på denne situasjonen? Beklager at jeg er utålmodig her, men jeg trenger sårt noen råd.
Gjest bambi_25 Skrevet 29. mai 2009 #20 Skrevet 29. mai 2009 Nå skal jeg si noe jeg lovet meg selv at jeg aldri skulle slenge ut i en tråd som dette. Men her kommer det alikevel. Dump han. Om han seriøst har lagt ut bilder av puppene dine på internet uten å ha fått din tilatelse er han absolutt ikke noe å samle på. Hvem vet hvor mange som allerede fikk lagret dette bildet og hvor på nett dette nå florerer. Gi han ultimatiumet, dette eller meg. Og fortell han at om du opdager at han fortsetter bak din rygg pakker du sakene dine og går. Han er fullstending uten respekt for deg (utifra hva du forteller) og hvordan kan du vite at dette ikke vil fortsette for resten av livet? Kan du virkelig tilbringe resten av livet med en mann som oppfører seg på denne måten? Det er det eneste spørsmålet du trenger svar på. Om du ikke kan så er du nødt til og la han få valget mellom dette og deg. Det kommer ikke til og forandre seg om 10 år, om 20 år eller 30år. Uansett hvor mange andre fine sider han har vil alltid dette være en del av deres forhold, og om du ikke kan leve med det så kom deg vekk før det er for sent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå