Spiralis Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Hvordan er din spilleliste? Snart party. En ansamling med venner som jeg var mye sammen med siste halvdel av 90-tallet. Har laget en liten spilleliste fra den perioden. Den er litt tilpasset folka som kommer så jeg har kuttet ut det som jeg vet noen hater. Minste felles mulitplum inneholder: 1. Pulp: Common People. 2. Suede: Saturday Night, Beautiful Ones. 3. Blur: Girls & Boys, Country House 4. Goldfrap: Utopia, Lovely Head. 5. Portishead: Numb og Glory box. 6. The Verve: Bitter Sweet Symphony 7. Røyksopp: eple 8. Fiona Apple: Across the Universe (beatles cover) 9. Travis: Why Does It Always Rain on Me. 10. Tricky: Aftermath 11. Moby: Porcelain 12. The Hives: Main Offender, Hate to Say I Told Yo, Supply and Demand 13. Supergrass: Sun Hits the Sky 14. Groove Armada :At The River 15 Massive Attack :Teardrop 16. Weezer: My Name is Jonas, Buddy Holly, Undone, Say It Ain't So 18. Filter: Hey Man, Nice Shot, Dose Inmari mye britpop og Bristolsound for å si det rett ut. .. sånn var det dengang og som sagt så har jeg vært musikkdiplomat.
Gjest Bond Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Henger på her, må nemlig lage en spilleliste selv også for en begivenhet snart Foreløpig er listen tom, men håper å fylle på dette etter hvert.
Gjest Tanita Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 La Roux - In for the Kill Sunlounger ft Zara - Crawling Voodoo & Serano - Transatlantic Blow Armin Van Buuren ft Sharon den Adel - In And Out Of Love Sunlounger ft Zara - Lost Angel City - Do You Know Chicane vs Natasha Bedingfield - Bruised Water (Michael Woods Remix Duffy - Stepping Stone West Remix Daddy Yankee - Pacumpa
Spiralis Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2009 La Roux - In for the Kill Sunlounger ft Zara - Crawling Voodoo & Serano - Transatlantic Blow Armin Van Buuren ft Sharon den Adel - In And Out Of Love Sunlounger ft Zara - Lost Angel City - Do You Know Chicane vs Natasha Bedingfield - Bruised Water (Michael Woods Remix Duffy - Stepping Stone West Remix Daddy Yankee - Pacumpa I hvilken sammenheng kjører du denne spillelisten da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå