Agurk Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Ja det var kommentaren jeg fikk av min mann i går. Etter en krangel som hadde vart et par dager sa han altså: pell deg på sykehuset og fjern ungen, vil faen meg ikke ha 2 lausunger. Graviditeten var planlagt og vi har et barn fra før. Er helt ødelagt jeg nå...
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Å fy faen steike. Etter en slik kommentar på den måten, hadde gubben vært heldig om han kom halvlevende ut av det om han hadde sagt det til meg. Dump dritten og stikk, det der høres fader meg ikke bra ut!! *klem*
Inx Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Ja det var kommentaren jeg fikk av min mann i går. Etter en krangel som hadde vart et par dager sa han altså: pell deg på sykehuset og fjern ungen, vil faen meg ikke ha 2 lausunger. Graviditeten var planlagt og vi har et barn fra før. Er helt ødelagt jeg nå... Det var stygt sagt, jeg håper han legger seg paddeflat for den.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Han bør komme krypende, ydmyk og undskyldene tilbake... (ellers hadde i allefall jeg kastan på dør)
liv Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Hadde pakket og tatt med meg andre barnet og dratt bort litt uten å si hvor vi var
absinthia Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Jeg hadde pakket sekken, spasert ut av huset og overnattet hos en venninne uten å si hvor jeg dro. Dersom han ikke hadde lagt seg flat og bedt pent om unnskyldning, så spørs det om jeg ville ha syntes at det var noen vits i å komme hjem igjen, annet enn for å pakke de andre sakene.
Agurk Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2009 Hadde pakket og tatt med meg andre barnet og dratt bort litt uten å si hvor vi varTenkt litt på det, mamma kommer hjem fra ferie i morgen. Tror vi drar til henne i noen dager da. Trenger å samle tankene mine litt. Huff en abort er ihvertfall slutten på ekteskapet....
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 Ja det var kommentaren jeg fikk av min mann i går. Etter en krangel som hadde vart et par dager sa han altså: pell deg på sykehuset og fjern ungen, vil faen meg ikke ha 2 lausunger. Graviditeten var planlagt og vi har et barn fra før. Er helt ødelagt jeg nå... Utilgivelig. Jeg hadde seriøst vurdert singellivet.
Gjest Miam Skrevet 15. mai 2009 #10 Skrevet 15. mai 2009 Sa han dette bare i affekt, eller mente han det virkelig?? Uansett, fyyyyy! Stygt sagt, hallo.. Det er jo dere som har laget den sammen.. Huff.. Høres ikke bra ut! Dra til moren din du å samle tankene dine Han får pinadø komme krypende til korset!! :frustrert:
Silmarill Skrevet 15. mai 2009 #11 Skrevet 15. mai 2009 (endret) Ja det var kommentaren jeg fikk av min mann i går. Etter en krangel som hadde vart et par dager sa han altså: pell deg på sykehuset og fjern ungen, vil faen meg ikke ha 2 lausunger. Graviditeten var planlagt og vi har et barn fra før. Er helt ødelagt jeg nå... Har ikke ord Hvordan i alle dager kan han lire fra seg sånne strofer?????? Hva mener han med lausunger, tror han at han ikke er faren til barna? Skjønner godt at du er "ødelagt" og dette var absolutt helt jævlig sagt av han. Du må ikke finne på å ta abort pga. en så sjofel drittstøvel! Utilgivelig sagt!!!!! Endret 15. mai 2009 av Silmarill
Gjest Nuni Skrevet 15. mai 2009 #12 Skrevet 15. mai 2009 Og han prøvde ikke å være morsom? Han har sikkert mange bra egenskaper, men der kom i hvert fall en jævlig dårlig en fram. Hvem kaller sine egne barn lausunger? Kødd. Tror jeg hadde tatt en Mira Craig på han der.. http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2578452.ece Beklager at jeg ikke har noen gode råd til deg, men det høres bare for fjernt ut, tenker at det må jo bare vært en dårlig spøk?
Spiralis Skrevet 15. mai 2009 #13 Skrevet 15. mai 2009 Ja det var kommentaren jeg fikk av min mann i går. Etter en krangel som hadde vart et par dager sa han altså: pell deg på sykehuset og fjern ungen, vil faen meg ikke ha 2 lausunger. Graviditeten var planlagt og vi har et barn fra før. Er helt ødelagt jeg nå... Du nevner at dere hadde kranglet i to dager. Hva kranglet dere om og hva var forutanledningen for kommentaren?
absinthia Skrevet 15. mai 2009 #14 Skrevet 15. mai 2009 Du nevner at dere hadde kranglet i to dager. Hva kranglet dere om og hva var forutanledningen for kommentaren? Er det egentlig viktig? Uansett hva man har kranglet om så rettferdiggjør det ikke at man sier slike ting i et parforhold.
ynskje Skrevet 15. mai 2009 #15 Skrevet 15. mai 2009 For en forferdelig ting å si! til deg! Lurt av deg å reise bort til din mor en stund, ja Å leve med en mann som har en så dårlig holdning ovenfor både deg og barnet dere har fra før, vil nok ikke bli lett! Og viktigst av alt, ikke la ham presse deg til avgjørelser du vil angre på seinere!
Agurk Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 15. mai 2009 Det var nok ingen spøk fra hans side nei... Krangelen gikk ut på at han mente vi ikke "hadde råd" til å sende datteren våres på ridekurs denne måneden. Jeg hadde allerede meldt henne på, og mente det var noe som absolutt skulle prioriteres. Sa derfor at vi får nedprioritere andre ting som øl og røyk f.eks resten av måneden. Da sa han at det ville han ikke, kan da ikke slutte å leve selvom man har barn. Så derfor kranglet vi, og full av hormoner så var jeg ikke særlig snakkesalig de nermeste dagene. Han var ikke hjemme i denne perioden, så alt foregikk på telefon.
Antagonist Skrevet 15. mai 2009 #17 Skrevet 15. mai 2009 Det var nok ingen spøk fra hans side nei... Krangelen gikk ut på at han mente vi ikke "hadde råd" til å sende datteren våres på ridekurs denne måneden. Jeg hadde allerede meldt henne på, og mente det var noe som absolutt skulle prioriteres. Sa derfor at vi får nedprioritere andre ting som øl og røyk f.eks resten av måneden. Da sa han at det ville han ikke, kan da ikke slutte å leve selvom man har barn. Så derfor kranglet vi, og full av hormoner så var jeg ikke særlig snakkesalig de nermeste dagene. Han var ikke hjemme i denne perioden, så alt foregikk på telefon. Alvorlig talt. Barnet er allerede påmeldt, og gleder seg sikkert. Og så kan han ikke fire litt ned på festing akkurat denne måneden?? Er dette et engangstilfelle av urimelig oppførsel fra mannen? Er han fornuftig ellers, eller er han fullstendig vrang når det gjelder andre ting som omhandler familien? Jeg tror svarene på disse spørsmålene ville vært viktige i forhold til om jeg ville vurdert å fortsette ekteskapet. Jeg støtter de som sier du skal reise vekk for noen dager. Og jeg regner virkelig med at du ikke faktisk vurderer å ta abort på grunn av en slik krangel.
Gjest Nuni Skrevet 15. mai 2009 #18 Skrevet 15. mai 2009 Hadde jeg måttet krangle om disse tingene, over telefon og i tillegg vært full av gravidhormoner, så tror jeg at jeg hadde sprukket.. Hvordan skal man håndtere noe sånt? Jeg kan bare si hva jeg tror min reaksjon ville vært. Tipper jeg ville reist til foreldrene mine og latt være å snakke med mannen til han har noe fornuftig å si. Synes ikke at du trenger å bidra til å løse situasjonen, det er han som har dummet seg ut og det burde han skjønne helt selv og han burde gjøre opp for det helt selv. Du burde være tilgjengelig for å prate med han, men bare avslutte dersom han kommer med usaklige utspill. Dersom han ikke prøver å gjøre det godt igjen, så er det kanskje like greit å klare seg uten. Hva tenker du selv at du vil skal skje?
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #19 Skrevet 15. mai 2009 Det var nok ingen spøk fra hans side nei... Krangelen gikk ut på at han mente vi ikke "hadde råd" til å sende datteren våres på ridekurs denne måneden. Jeg hadde allerede meldt henne på, og mente det var noe som absolutt skulle prioriteres. Sa derfor at vi får nedprioritere andre ting som øl og røyk f.eks resten av måneden. Da sa han at det ville han ikke, kan da ikke slutte å leve selvom man har barn. Så derfor kranglet vi, og full av hormoner så var jeg ikke særlig snakkesalig de nermeste dagene. Han var ikke hjemme i denne perioden, så alt foregikk på telefon. Du jente, se nå her hva du selv skriver. En mann blir sur og velger heller å prioritere ting som festing og røyk, fremfor å sende datteren på en så sunn og fin aktivitet som det faktisk er å ha kontakt med dyr og andre mennesker samtidig. Og du vurderer først å gå fra ham fordi han sa den abortkommentaren? Hvor lenge har dette gått på? Han høres egoisitisk ut, ikke helt voksen eller klar for ett ansvar som barn eller familie.
Serina Skrevet 15. mai 2009 #20 Skrevet 15. mai 2009 Huff, stakkars deg. Det er vondt å høre sånne ord, og helt UTILGIVELIG at det er faren til barnet som klarer å få sagt noe så forferdelig. Ingenting kan unnskylde å si sånt. Hvordan tror du han hadde reagert om du sa at du hadde vært på sykehuset og tatt abort? Hadde han angret da? Hvis jeg var deg så hadde jeg gått og ventet på neste gang han kunne få seg til å si noe så ondskapsfullt. Og det hadde ikke vært noe særlig fra for forholdet. Jeg ville gått videre alene, sammen med to barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå