krillan Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Kjøpe en med en ring og tyll, men det holdt ikke, ringen er ikke så stiv og kjolen går innover foran da jeg prøvde den med kjolen.... Tenkte jeg kunne bytte ut ringen, og ha to. Vet noen hva jeg kan lage det av? Har ikke råd å kjøpe enda et underskjørt. Noen forslag please
Neytiri Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 hjelper deg kanskje ikke, men å kjøpe et på ebay med frakt kostet meg rundt 175kr. Vet desverre ikke ka du kan gjøre med det eksisterende skjørtet.
krillan Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2009 Har tenkt på det, kan hende jeg ender opp med det ja Hvilket har du kjøpt og at hvilken selger?
Neytiri Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Bridal Crinoline heter butikken kjøpte selv denna
krillan Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2009 Tusen takk for svar. Et sånt er det jeg har kjøpt brukt, kostet 500 kr Veldig fint, men som sagt passer den dessverre ikke kjolen. Kan nok hende jeg ender opp å kjøpe fra samme leverandør som det du har om du er fornøyd
Neytiri Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 (endret) Tusen takk for svar. Et sånt er det jeg har kjøpt brukt, kostet 500 kr Veldig fint, men som sagt passer den dessverre ikke kjolen. Kan nok hende jeg ender opp å kjøpe fra samme leverandør som det du har om du er fornøyd Ja kjøpte du sånn som meg, ja da skjønner eg den holder ikke kjolen hvis kjolen din trenger god hold, kjolen min er jo stram ned til hoften og så går den lett ut. Men din hadde eg hatt den gå ut ifra midjen din.....og ja er kjempefornøyd med selgeren, skjørtet kom en uke etter bestilling, så ekstra fornøyd med det! edit: har du bilde av kjolen din?? Endret 17. mai 2009 av icechick
krillan Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2009 En slik kjole er helt nydelig! hadde lyst på en slik kjole selv, men passet ikke kroppen min. Her er den, ser ikke så stor ut, men siden hun sitter går den veldig ut. Har vert heldig med å finne drømme kjolen brukt, ellers kunne jeg ikke kjøpt den.... Vedlegg fjernet. Reglene. Arwen (mod)
Neytiri Skrevet 17. mai 2009 #8 Skrevet 17. mai 2009 En slik kjole er helt nydelig! hadde lyst på en slik kjole selv, men passet ikke kroppen min. Her er den, ser ikke så stor ut, men siden hun sitter går den veldig ut. Har vert heldig med å finne drømme kjolen brukt, ellers kunne jeg ikke kjøpt den.... oi så nydelig kjole. Den hadde eg definitivt gått for en 3 ring som starter fra midjen. Da får du holdt den opp ordnlig. Så heldig med å få drømmekjolen halv pris! Selv så eg drømmekjolen i salongen til 20,000kr. og det tok eg meg ikke råd til. Men eg tok sjansen på ebay der eg fant en helt nydelig kjole, og vettu ka......det var den ordnlige Drømmekjolen håper det ordner seg med underskjørt!
krillan Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2009 Takk Kjolene i salong er dyre og en faller som regel for den dyreste.... Nå er det ikke mange dagene igjen! Gleder du deg? Sommer fugler i magen??? Lykke til masse håper dagen deres blir en fantastisk dag og at dere koser dere!
Neytiri Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 Ja sant det, faller for den dyreste!! Ja gud a meg.....er jo bare 17 dager igjen......ja skikkelige sommerfulger, spesielt fordi mannen kommer hjem tirsdagen før bryllupet(jobber offshore). Lykke til du også
krillan Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2009 Takk, takk Ja da skjønner jeg det blir enda mer spennende, men da er der jo enda mer ny forelsket og gjør det sikkert utrolig romantisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå