Gå til innhold

Hvor mye er du på KG?

Hvor mye er du på KG?  

1. 1. Hvor mye er du på KG?

• En gang om dagen
      3
    • En til to ganger i uken
      1
    • Flere ganger om dagen
      22
    • Hele natten
      1
    • Veldig sjelden
      0
    • spør heller om når jeg IKKE er på KG....
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Cruella
Skrevet

Det varierer, men er ofte pålogget selv om jeg ikke sitter ved maskinen hele tiden.

Har skrevet over 1500 innlegg, men synes ikke det er så mye, tatt i betraktning at jeg har vært registrert medlem lenge.

Gjest gjest1
Skrevet

Vel... over fem hundre innlegg på tre måneder er jo litt da...

Jeg sitter her i timevis noen ganger, så jeg kan ikke logge meg på hvis jeg vet at jeg har noe annet jeg bør gjøre...

Skrevet
Vel... over fem hundre innlegg på tre måneder er jo litt da...

(Tex har langt over to tusen på nesten seks måneder...) :oops:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Her er en tråd med nøyaktig samme tema og det finnes flere i arkivet.

Minnie

Skrevet

mmmmm....

Men de er noen måneder gamle, da....

Du da Minnie....

Hvor ofte er du innom med gode råd....?

Skrevet

Det varierer veldig - men i perioder alt for mye for så å ikke slå på PCn på dagesvis.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Det varierer veldig. Dersom jeg er sykemeldt, har ferie eller leser til eksamen bruker jeg mye tid her. I travle perioder stikker jeg bare innom noen av dagbøkene for å si at jeg lever og for å se til at folk har det bra !

Skrevet

Titter som regel innom på natten når jeg kommer hjem fra jobb og resten av huset sover. Å sitte her på dagen med krapylene fykende rundt, er en umulighet, nemlig......!

Skrevet

Er stort sett innom flere ganger om dagen, selv om det er mindre nå enn før! Må alltid innom og sjekke hva som "skjer"! :ler:

Gjest Embla s
Skrevet

Det varierer veldig. Går litt i perioder. De periodene jeg ikke er lei er jeg innom "nå og da" i løpet av dagen.

Skrevet

Opptil flere ganger i timen ...... har vært innom her ohg kikket en stund men ikke skrevet så mye før akkurat nå i det siste. Har vært på DOL i mange år.

Skrevet

For tiden blir det MYE. I allefall på formiddagen/dagen og sent på kvelden.

Titter innom ganske ofte, mens jeg driver med andre ting.

Når jeg kommer meg på jobb igjen, så blir det nok mye mindre og jeg gjør mitt beste for å bli bare LITT lei av å være her hele dagen :ler: . Fungerer heller dårlig.

Skrevet

Masse masse for tiden.

Jeg er som regel pålogget da så går jeg litt fram og tilbake. Men med ungene ute hele dagen er det deilig å sitte her å sløve endel :)

Skrevet

Er som oftes her en gang om dagen (eller rettere sagt.. en gang om natten)

Det varierer. Noen ganger kan jeg bli sittende timesvis, andre ganger er jeg ikke inne på flere dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...