plosiv Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Når man har vært sammen en stund, hender det at romantikken i forholdet dabber av. Hva gjør du for at forholdet skal være bra, og hva gjør partneren din? Jeg vet ikke om det er lov å lenke til andre steder her inne, men jeg prøver. http://plosiv.wordpress.com/2009/05/11/romantikk/ - her har jeg et kjempefint tips - en tavle man fyller med godord.
Gjest Reveal ii Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 For meg er romantikk i hverdagen: Stearinlys og dempet belysning, selv når det står fiskepinner på menyen. En kjapp berøring når man passerer hverandre En kveldstur hånd i hånd Servere den andre en kopp te til avisen. Lage matpakke til den andre Sende en mail om at man gleder seg til å se den andre Sende passende sitater på sms Planlegge turer og opplevelser sammen Dele ei flaske vin en onsdagskveld ALLTID et nattakyss
Mermaid Blues Skrevet 16. mai 2009 #3 Skrevet 16. mai 2009 Brettspill, kakao og nybakte kanelboller, kveldsturer med kamera, ta en dusj sammen, gi hverandre øremassasje, koselige sms og late søndager på sofaen med joggedress og en god film =)
Anglofil Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Lage middag sammen, stearinlys, kyss/klem osv flere ganger om dagen, intern humor, kallenavn på hverandre, og ligge inntil hverandre og bare snakke sammen om alt og ingenting. Mvh Yvonne
LadyB Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Alle disse tipsene er jo gode som gull, men det aller beste er å gå tur sammen når det er solnedgang. Stoppe ofte og holde rundt hverandre og kysse..... De beste og morsomste samtaleemnene kommer opp på tur
plosiv Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2009 Så mange koselige tips dere har også. Det er viktig å ta vare på romantikken.
Gjest atr Skrevet 17. mai 2009 #7 Skrevet 17. mai 2009 Det er uansett de små tingene man gjør i hverdagen som er viktige. Jeg synes det var romantisk når kjæresten min hadde pakket treningsbagen min en dag...
plosiv Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. mai 2009 Jeg er helt enig, det er de små tingene i hverdagen som kan utgjøre forskjellen, som å pakke gymbag til hverandre. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå