Gå til innhold

folk som sier stygge ting


Gjest Gjest_ELVIRA_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ELVIRA_*

Jeg var på søndagstur sammen med typen på Aker Brygge da en fyr som så ut som en blanding av alkis og uteligger røska tak i meg og flirte

"Erru fornøyd med han der eller?" og pekte på typen min..pff!

En annen gang kommenterte ei på jobben hvor tynt hår jeg hadde..sånn uten videre.. ja dere skjønner poenget. Man må vel bare ta og bære over med sånne folk for dem vet vel f..ikke bedre,men sant det er irriterende?!

andre som har hatt sånne sjokkerende opplevelser? heh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christabelle

Tanten min sa at jeg var lubben da jeg var yngre :fy_fy:

Glemmer det aldri. Fysj!

En kollega kalte meg prippen da jeg var ny på jobben. Han har unnskyld seg veldig i etterkant og alt er bra mellom oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lillemy_*

"Oi, så høy panne du har, du ser ut som en alien! haha"

"du har skikkelig tynne lepper! Går ikke ann å se dem når du smiler!"

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Så tynn du er" :sjokk: (jeg er 165 og veier 54 kg - helt normalvektig jeg), men hvem har sagt det er bedre å påpeke en evt. undervekt enn overvekt? Jah, et tema som har vært oppe mange ganger, jeg vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min var trillepike for ei venninne av meg og ble stoppet av en eldre damen som lurte på om hun ikke var litt for ung til å ha barn, og da jenta svarte at hun bare var barnevakt sier damen: "Åh jeg syntes det så ut som du hadde så melkesprengte bryster skjønner du"

Ærlig talt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd sånne mennesker -ikke bare mot meg men mot venner og andre også. Å drite ut noen, si teite ting eller kjefte uten grunn er jo bare tåpelig og flaut -men det er utrolig hvor mange sånne mennesker det finnes der ute! Man må vel bare velge å tro at de enten er j..korttenkte, har dårlig selvtillit eller bare er kjipe,kjipe mennesker!

Det teiteste jeg har hørt nå i det siste var en som beskyldte en medstudent for å være dårlig på skolen! "Du sitter jo aldri på lesesalen, hvorfor gidder du kaste bort tida di sånn, du jo bare stryke på alle eksamene fremover" Øhh? Så man kan ikke lese hjemme, andre steder på skolen, andre steder generellt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian
Datteren min var trillepike for ei venninne av meg og ble stoppet av en eldre damen som lurte på om hun ikke var litt for ung til å ha barn, og da jenta svarte at hun bare var barnevakt sier damen: "Åh jeg syntes det så ut som du hadde så melkesprengte bryster skjønner du"

Ærlig talt!

***

Om hun var 11-12 var det jo ille, men om hun var 14-15 og oppover var det vel strengt tatt ingen umulighet at hun var moren..

Angående uttalelsen, eldre mennesker har også mange ganger fått meg til å måpe over utsagn. Mulig det var mer vanlig å si ting uten innpakning før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Eldre mennesker i dette landet kan få seg til å si de frekkeste ting.

Det må jo bare bety at de var uhøflige som unge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tanten min sa at jeg var lubben da jeg var yngre :fy_fy:

Glemmer det aldri. Fysj!

Jobbet under studietiden i en fashionable eksklusiv klesforretning i Oslo. En kunde kommer inn i butikken, ser seg litt rundt, måler meg opp og ned med blikket og sier: -"det må være fint å ha en vekt som viser noen kilo for mye, fremfor alle disse lekre tynne modellene. Ja, min datter er slank, hun er modell".

Selv var jeg 170 cm høy, veltrent og veide 59 kg, brukte str. 38/M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om denne hendelsen telles som og si stygge ting, men heller en frekk ting og gjøre!

jeg og venninna mi gikk av bussen i trondheim for noen år siden.

vi gikk av bussen på en bussplass og venninna mi stilte seg helt inntill den ene veggen på utsiden av skuret og bøyde seg ned for å knyte sko eller hva det var.

og imens bussen enda står der og venninna mi står bøyd ned så kommer det en gammel mann av bussen med en stokk, han "puffer" venninna mi på rompa med stokken og sier "flytt dem!!!!!!!!" sånn sjikkelig frekt!

han skulle gå akkurat der venninna mi sto, istede for å gå rundt(!!!!!) wtf!?

hun ble så sint at hun kunne gått i ett med en hummer der hun sto!

jeg klarte ikke annet enn og le og måpe, makan til frekke mennesker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...