Gjest Usikker far Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Hvor gammel mener du at din datter skal være før du tillater hun å ha kjæresten på overnattingsbesøk på samme rom?
absinthia Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg har satt grensen på 16 år, når det gjelder både sønn og datter. Endret 15. mai 2009 av absinthia
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Har ingen aldersgrense. Eneste kravet er at de har vært sammen i minimum 6 måneder.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Har ingen aldersgrense. Eneste kravet er at de har vært sammen i minimum 6 måneder. Så det er også greit hvis de er 12?
Gjest Ida-Kristine Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Hei! Jeg er ei jente på 19 og har erfaring med det der ;p Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 16, og han bodde i Fredrikstad! Vi var ikke sammen lenge, men han lå over hos meg fra fredag til mandag en gang, men da hadde moren min pratet med faren hans på tlf. Helt i slutten av 10.klasse ble jeg sammen med en som ikke bor så langt unna, han fikk ikke akkurat lov til å ligge over. Mye mulig mamma ikke likte han fordi han er litt eldre og røyker Men han var hos meg en gang og da sovnet vi og mamma kom opp klokka 1 på natten, men da gadd hun ikke kjøre han hjem, så det er den eneste gangen. Nå har jeg hatt kjæreste i 2år og 8mnd, og jeg fikk ikke lov til å ligge over hos han med engang, men det skjønner jeg jo veldig godt! Nå så klart Jeg hadde akkurat begynt første året på videregående og kjæresten min er 4år eldre enn meg. En gang sa jeg til mamma at pappa skulle kjøre meg hjem, men jeg fikk han til å kjøre meg og kjæresten + noen andre hjem til kjæresten, og der tilbringte jeg da natten. Klokka 6 om morgenen ringte min mor og var temmelig sur og hentet meg klokka 7 Jeg syns at barna skal være over 16 og ha vært sammen en liten stund. Og det er viktig at du/dere som forelder føler at barnet er klar for det og moden nok til å skjønne litt og klare seg, og at dere stoler på partneren til barnet!! Selv om ungen maser og klager er det bare fint at du bryr deg og setter regler! Ikke la barnet slippe unna med alt og få gjøre hva det vil, spesielt ikke når det gjelder noe sånt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå