Vilje Skrevet 21. juli 2003 #1 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg lurer på hvordan det blir å mikse ulike tresorter? blir det uryddig og lite helhetlig? Jeg har en liten leilighet, med lyst bjørkekjøkken. I stua er en kommode mahognybeiset, og tvbordet er i bøk, som er mer mellombrunt. Har salongbord i furu som skal skiftes ut. Har kjempelyst å kjøpe et salongbord i lys lønn, men er redd det blir for mye hummer og kanari...eller? Hva tror dere? Ønsker også tips til en farge som bryter fint med sort/hvitt/stål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 22. juli 2003 #2 Del Skrevet 22. juli 2003 Bør ha en type tre slik at det blir mer gjennomført. Kjøp sofabord i bøk. Heltre bøk er ganske lys, kan minne litt om lønn. Men hvis tv-bordet er mellombrunt er det nok ikke heltre, men en folie, finér eller lignende. Hvis du vil ha lønn, bør du bytte ut tv-bordet og kommoden også. Lys bøk og lønn bryter fint med sort, hvitt og stål. Det er de fargene vi har i vår stue, bøk, sort skinn, hvitmalte vegger, tak og gulv og en del glass/stål elementer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juli 2003 ja...jeg elsker også den lyse tresorten, og er litt lei det kirsebærbrune. Det er nok bøkefiner jeg har, med sorte glassdører. Men skal prøve å lete etter et bord i lys bøk, det blir nok fint. Ellers har jeg også en IKEA hylle med frostede glassdører i lyst tre som jeg skal hente frem . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå