Gjest Janna Skrevet 21. juli 2003 #1 Del Skrevet 21. juli 2003 The Sweetest Thing. Film (komedie?) med Cameron Diaz og to andre kjente skuespillerinner. Noen her som har sett den? Er den verdt å se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juli 2003 #2 Del Skrevet 21. juli 2003 Det er en typisk jentefilm, litt mye kos og kliss men med ett slikt stjernegalleri av skuespillerinner er den absolutt verdt å få med seg. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 21. juli 2003 #3 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg synes den er elendig, holdt på å kjede vettet av meg. Nå liker ikke jeg disse jentefilmene heller da. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. juli 2003 #4 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg holdt på å le meg fordervet av klippet der det letes etter en lipgloss som mistes i bilen. Anbefaler den på det varmeste - en av de morsomste romantiske komedier jeg har sett ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. juli 2003 #5 Del Skrevet 21. juli 2003 Nei. Jeg likte den ikke, men det er ikke sånne filmer jeg "vil se" heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 21. juli 2003 #6 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg leide den på DVD for noen måneder siden - ikke et must å få med seg, men en helt grei film med noen høydepunkter spes det Hilde K S nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. juli 2003 #7 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg likte den.. Men tror nesten du må like skuespillerne der for å like filmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juli 2003 #8 Del Skrevet 21. juli 2003 Ok, takk for svar alle 6. :D Skal se om jeg får leid den i løpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå