Gjest Gjest_copycat_* Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Nå er det ingen hemmelighet at det formelig flommer over av bitre menn her i verden, og en del av dem ser jeg nå og da innom forumet, også. Nå skal jeg ikke sette spørsmålstegn ved deres erfaringer, men heller rette et spørrende blikk mot hva slags perspektiv og selvinnsikt disse karene egentlig har. Et synspunkt som stadig gjentar seg, er at det er kvinner som styrer alt som har med sjekking og forhold å gjøre. Kvinner som er manipulative, kravstore, og som sier én ting, men mener noe helt annet. Kvinner som har mannfolk ikke bare rundt lillefingeren, men en mann rundt alle ti fingre. Kvinner som alltid har en hale av interesserte beilere på slep, og som kontrollerer dem ved det minste lille vink. Joda, de finnes nok, disse. Men det dere bitre, bitre menn må forstå, er at dette er virkelig ikke representativt for resten av landets kvinnelige befolkning. Dere burde vite like godt som meg, at det faktisk lever en god andel jenter i dette landet, som har helt andre verdier og helt annen oppførsel enn disse skrekkeksemplene alle forsmådde menn kommer drassende med når de skal framheve et poeng. Jeg aner ikke hvor dere finner disse vanskelige damene, eller hvorfor dere velger å legge inn aksjer på akkurat dem, men det er tydelig at noe ved dem som tiltrekker dere. Det er nemlig ikke kjempevanskelig å finne en ålreit jente, men et sted på veien blir disse ofte oversett. Akkurat som bitre menn føler seg oversett av de mest tiltrekkende damene. Og når det er sagt, så skal dere vite at bitre menn, skaper bitre kvinner. Å vite at man ikke har noe til felles med disse grusomme kvinnene man stadig hører snakk om, men likevel bli oversett og ignorert av menn som har gitt opp håpet fordi det ikke finnes noen bra damer likevel, er en god oppskrift på hvordan en bitter kvinne og håpløs blir til.
Gjest xposter Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 tråden er kryssposta http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1107191
Cuckold Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg tror det er viktig at kvinner er bevisst at man som ung kvinne faktisk har langt flere beilere, flere å velge blant enn tilsvarende attraktive jevngamle menn. Menn og kvinner har ulike popularitetskurver gjennom livet. Kvinnen får en pangstart på sitt voksenliv og vil allerede tidlig i tenårene være omsvermet, ikke bare av gutter på samme alderstrinn, men også av gutter som er flere år eldre. Vi ser da også at jenter ofte foretrekker disse eldre guttene. Og dette gjelder ikke bare i tenårene, også i tjueårene ser vi at en betydelig andel jenter velger menn som er noen år eldre. Av og til ser vi unntak, forhold der hun er den eldste, men det er og blir unntakene som bekrefter regelen. Og dette er ikke fordi de unge jentene ikke er populære blant jevgamle eller yngre gutter; det er jentene selv som ofte foretrekker gutter som er kommet lenger i livet. Med alder kommer gjerne også økt status, bedre økonomi, begge deler forhold som kan bidra til å øke en manns attraktivitet. Siden kvinnen tidlig i livet både kan velge blant de som er jevngamle, yngre og flere år eldre, mens de jevngamle guttene har mer enn nok med å konkurrere med eldre og rikere menn om jentene i eget alderskull, vil kvinnene nødvendigvis ha et overtak på kjønnsmarkedet i denne perioden. Men medaljen har en bakside. Det er to grupper som lider under denne forskyvningen av popularitet: 1.De unge mennene 2.De voksne kvinnene Siden det fødes omtrent like mange kvinner som menn og det ikke er noen grunn til å tro at kvinner er mindre interessert i å leve i parforhold enn menn, vil ikke det ene kjønn kunne være mer populært enn det andre alle aldersgrupper sett under ett. Så om jentene er mer populære enn guttene tidlig i livet vil guttene få sin tid senere. Allerede i tjueårene har mannen begynt å oppleve noen av de positive sidene av skjevheten idet han gjerne har mer sjans på yngre jenter enn guttene som befinner seg i disse jentenes egen aldersgruppe. Og når man kommer opp i trettiårene når man et punkt der forholdet mellom kjønnene vipper over. Medaljen har altså en bakside, kvinnens overtak på partnermarkedet varer ikke evig. Forholdene jevner seg ut når man ser livet under ett. Endret 15. mai 2009 av Cuckold
Gjest hankjønn Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Grunnen til at det finnes bitre mennesker i forhold til dette med forhold og sjekking er ganske enkelt. Det er noen mennesker som ikke er i stand til å forstå at andre ikke er intressert i dem. Det er hver eneste gang en stor oppdagelse for dem at andre ikke oppfatter virkligheten som de gjør. Siden de er så sikker på at de selv vet best så er det da dermed alle andre det er noe galt med og ikke ens egen oppfattningsevne. De verste eksemplene på dette er de såkalte PUAene som i stedet for å gjøre posetive forandringer i seg selv og egen oppfattnignsevne lærer seg triks og knep som de kan bruke til å hevne seg på alle verdens kvinner som har gitt dem avslag. Finnes tilsvarende hos jenter også...
Gjest Hunkjønn Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Grunnen til at det finnes bitre mennesker i forhold til dette med forhold og sjekking er ganske enkelt. Det er noen mennesker som ikke er i stand til å forstå at andre ikke er intressert i dem. Det er hver eneste gang en stor oppdagelse for dem at andre ikke oppfatter virkligheten som de gjør. Siden de er så sikker på at de selv vet best så er det da dermed alle andre det er noe galt med og ikke ens egen oppfattningsevne. De verste eksemplene på dette er de såkalte PUAene som i stedet for å gjøre posetive forandringer i seg selv og egen oppfattnignsevne lærer seg triks og knep som de kan bruke til å hevne seg på alle verdens kvinner som har gitt dem avslag. Finnes tilsvarende hos jenter også... Hmmm, ikke brått sikker på at bitterheten har så mye med at man ikke forstår andre ikke er interessert i dem. Men det kan kanskje ligge noe i hvordan de behandler de menneskene de ikke er interessert i??
Lissi Skrevet 15. mai 2009 #7 Skrevet 15. mai 2009 Jeg tror at avvisning gjør vondt! At mye erfaring på område drar med seg dårlige holdninger, som mest sannsynlig skinner så mye igjennom at de blir avvist igjen og igjen! Man bør tenke endel på holdninger og signaler som en sender ut. Skal jeg hate alle menn fordi jeg har vært sammen med EN usympatisk mann? Jeg tror at om dere legger vekk bitterheta vil dere straks bli mer tiltrekkende, og avvisninger vil forhåpentligvis avta. Husk, det man sender ut er det man får tilbake!
Gjest regine ii Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Grunnen til at det finnes bitre mennesker i forhold til dette med forhold og sjekking er ganske enkelt. Det er noen mennesker som ikke er i stand til å forstå at andre ikke er intressert i dem. Det er hver eneste gang en stor oppdagelse for dem at andre ikke oppfatter virkligheten som de gjør. Siden de er så sikker på at de selv vet best så er det da dermed alle andre det er noe galt med og ikke ens egen oppfattningsevne. Endelig et fornuftig innlegg!
Gjest Hankjønn Skrevet 15. mai 2009 #9 Skrevet 15. mai 2009 Hmmm, ikke brått sikker på at bitterheten har så mye med at man ikke forstår andre ikke er interessert i dem. Men det kan kanskje ligge noe i hvordan de behandler de menneskene de ikke er interessert i?? Poenget er jo at mange vil føle seg dårlig behandler så lenge de blir avist, uansett. Og for mange så er det at de ikke forstår at den andre personen som de prøver å sjekke opp eller dater faktisk ikke er intressert, og ikke tar hint og vink om manglende intresse noe som gjør til at de får en kraftigere avvisning til slutt slik at den andre parten er sikker på at denne personen forstår at dette er avvsining. Det er egentlig så enkelt: Først er de innpåslitne og tar ikke et hint (gjerne samtidig som de alltid satser på noen som er langt mer attraktiv enn dem selv) og får gang på gang kraftige avslag fordi de ikke forstår at de får avslag. Ofte har jeg observert at slike mennesker gir avslag til andre selv på det som de oppfatter som den vanlige måten (fordi de ikke forstår andre avslag enn de brutale så er det kun dette de kjenner). Etter en stund med å få avslag, og å gi avslag og vise null intresse til mennesker som kanskje passer med med dem og ikke ser ut som fotomodeller eller glmaourmodeller, så blir de bitre og sure fordi alle andre (de som ser ut som de hører hjemme på forsiden av blader) ikke liker dem. Igjen er de mest ekstreme disse PUA mennenene som skal hevne seg på grunn av dette.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2009 #10 Skrevet 15. mai 2009 Det finnes én hovedgrunn til at kvinner produserer fiendtlige menn. Kvinner sier én ting, men gjør noe helt annet. Om kvinnr bare kunne slutte åoppdra sine sønenr til å være snille med jenter, og samtidig slutte å si at de vil ha en snill mann, så hadde nesten alle problemer vert løst over natten. Bittre menn sin bitterhet kommer av å hele tiden bli løyet til.
Gjest Hankjønn Skrevet 16. mai 2009 #11 Skrevet 16. mai 2009 Det finnes én hovedgrunn til at kvinner produserer fiendtlige menn. Kvinner sier én ting, men gjør noe helt annet. Om kvinnr bare kunne slutte åoppdra sine sønenr til å være snille med jenter, og samtidig slutte å si at de vil ha en snill mann, så hadde nesten alle problemer vert løst over natten. Bittre menn sin bitterhet kommer av å hele tiden bli løyet til. Helt uenig. Bittre menn sin bitterhet kommer nok av at de hele tiden ikke klarer å oppfatte virkligheten slik som den er, men kun på sin egen måte. Derfor tror de at de blir løyet til. En del av mine kompiser snakker om at "jeg er så snill hvorfor får jeg ikke dame? Vil de ikke ha snille gutter? Jeg ser jo bra ut og". Hører ofte slike ting, spesielt spør de kona mi. Men vet du, jeg kjenner disse folka som sier dette og jeg har sett dem behandle kvinner og nei, de er ikke "så snill" og de ser kanskje greit nok ut, men deres dårlige personlighet lyser igjennom hele tiden, enkelte av dem kan du faktisk se det på dem hvordan personligheten deres er.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. mai 2009 #12 Skrevet 16. mai 2009 Men vet du, jeg kjenner disse folka som sier dette og jeg har sett dem behandle kvinner og nei, de er ikke "så snill" og de ser kanskje greit nok ut, men deres dårlige personlighet lyser igjennom hele tiden, enkelte av dem kan du faktisk se det på dem hvordan personligheten deres er. Huh? Hva er det som ikke er snilt med dem da?
Gjest hankjønn Skrevet 16. mai 2009 #13 Skrevet 16. mai 2009 Huh? Hva er det som ikke er snilt med dem da? Kan jo ta eksempel fra en av mine kompiser som mener at han er så snill så snill i følge han selv og skjønner ikke hvorfor ikke jenter liker han. Han klarer å opprettholde masken en liten stund, men med kvinner skinner det raskt igjennom at han egentlig bare ser ned på dem. Han snakker ganske frekt til kvinner, han har en utrolig nedlatende tone ovenfor kvinner. En merker raskt forskjell på hvordan han snakker til andre menn som meg, og hvordan han snakker til jenter. Han var engang med å flyttet for en annen venn av meg, og hans samboer. Da kvinnen spurte han om han kunne hjelpe henne å bære et litt småtungt bord (ikke verre enn at en mann kan ta det ålene) så nektet han, sto i stedet for å røyket. Når mannen til den samme kvinnen spurte han om hjelp så fikk han det. Slike ting går ofte igjen, han har en litt stygg holdning sånn ovenfor kvinner hvor han ser nesten ut til å nyte å se dem lide. En annen kompis og mener han er så grei så, og han fremstår jo som en slags perfekt gentleman med mange damer til å begynne med, men etterhvert skinner hans nærmest middelalderske kvinnesyn igjenom. Han forventer at kjærester skal lage mat, vanske opp, vaske klærene osv, god gammel dags 50 talls husmor med andre ord. Og det er veldig viktig at de ikke blander seg med ting han syntes er morsomt, og han mener at han skal bestemme hva de skal spise og hva de skal få gjøre på fritiden. Nå høres dette jo helt ekstremt ut og en skulle tro jeg vanket i et miljø fult med idioter, men dette er faktisk tilsynelatende helt normale mennesker, jeg har vokst opp med dem og de har ikke noe grunn til å ha slike holdninger, men de har av en eller annen merkelig grunn blitt bitre sinte menn, som mener at alt er alle andre sin feil og at de selv er verdens snilleste. De mangler rett og slett den samme virkelighetsoppfattningen som resten av oss.
PeeWee Skrevet 17. mai 2009 #14 Skrevet 17. mai 2009 En del av mine kompiser snakker om at "jeg er så snill hvorfor får jeg ikke dame? Vil de ikke ha snille gutter? Jeg ser jo bra ut og". Hører ofte slike ting, spesielt spør de kona mi. Er jo et par slike på VGD. På samlivsforumet gnåler de om at kvinner ikke vil ha "snille og ordentlige menn", mens de samtidig fyller opp politikk forumet med tirader rettet mot fattige, innvandrere og andre grupper de føler ødelegger samfunnet eller gjør at de må betale høyere skatt... 2
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 17. mai 2009 #15 Skrevet 17. mai 2009 Om kvinnr bare kunne slutte åoppdra sine sønenr til å være snille med jenter, og samtidig slutte å si at de vil ha en snill mann, så hadde nesten alle problemer vert løst over natten. Bittre menn sin bitterhet kommer av å hele tiden bli løyet til. Nå vel. Hvor ble det av pappaene i denne oppdragelsen du refererer til, er fedrene i din verden fristilt for ansvar for oppdragelse? Det må da bare være udannede mødre og fedre som oppdrar sine sønner til å bli bitre, i og me dat de ikke har klart å sosialisere sine sønner til å forstå kvinner. Moren til Alexander Rybak er et offentlig kjent eksempel på en mor (og også hans far) som tydeligvis har oppdratt en fin sønn, som ser ut til å ha et sunt forhold til kvinner - og til sin mor. Høflighet, disiplin, rammer, varme...er noe muligens mange typiske nordmenn ikke forstår (les: rølperuss er det som Norge har...)
Gjest brutal_mann Skrevet 17. mai 2009 #16 Skrevet 17. mai 2009 Nå vel. Hvor ble det av pappaene i denne oppdragelsen du refererer til, er fedrene i din verden fristilt for ansvar for oppdragelse? Det må da bare være udannede mødre og fedre som oppdrar sine sønner til å bli bitre, i og me dat de ikke har klart å sosialisere sine sønner til å forstå kvinner. Moren til Alexander Rybak er et offentlig kjent eksempel på en mor (og også hans far) som tydeligvis har oppdratt en fin sønn, som ser ut til å ha et sunt forhold til kvinner - og til sin mor. Høflighet, disiplin, rammer, varme...er noe muligens mange typiske nordmenn ikke forstår (les: rølperuss er det som Norge har...) Pappene er jo utesetengt av oppdragelsen. Enten fordi mor ikke ville ha pappa lenger, eller fordi mor har tyrranisert far sine meninger vekk fra offentligheten. I likestillingens navn... Mødrene er j oppdratt i samme livsløgnen som sine egne mødre og alle venninner. Det er jo ett av hovedproblemene, nemlig at kvinner ikke har evnen til å se sin egen dobbeltmoral og hykleriske oppførsel. Jeg tror at Rybak i bunn og grunn er en bædbåi med et gutteaktig utseende. Oh my he's gonna fuck some women over Beviser jo bare at kvinner vil ha menn med sosial status
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #17 Skrevet 17. mai 2009 Hvor ble det av pappaene i denne oppdragelsen du refererer til, er fedrene i din verden fristilt for ansvar for oppdragelse? Fedrene skal på ingen måte fristilles for ansvar. Faktum er at de har sviktet. De lot seg overkjøre av 70-tallsfeministene og nå får deres sønner svi.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #18 Skrevet 17. mai 2009 Pappene er jo utesetengt av oppdragelsen. Enten fordi mor ikke ville ha pappa lenger, eller fordi mor har tyrranisert far sine meninger vekk fra offentligheten. I likestillingens navn... Mødrene er j oppdratt i samme livsløgnen som sine egne mødre og alle venninner. Det er jo ett av hovedproblemene, nemlig at kvinner ikke har evnen til å se sin egen dobbeltmoral og hykleriske oppførsel. Jeg tror at Rybak i bunn og grunn er en bædbåi med et gutteaktig utseende. Oh my he's gonna fuck some women over Beviser jo bare at kvinner vil ha menn med sosial status :søvn: Det jeg sitter igjen med inntrykk etter å ha lest dette er.....: Bla,bla,bla...alle damer er dumme.....svada,svada,svada...stakkars mannen som gjør så godt han kan...bla,bla,ba...... Hvem har dobbeltmoral sa du.....??
Gjest Illiya Skrevet 17. mai 2009 #19 Skrevet 17. mai 2009 Pappene er jo utesetengt av oppdragelsen. Enten fordi mor ikke ville ha pappa lenger, eller fordi mor har tyrranisert far sine meninger vekk fra offentligheten. I likestillingens navn... Mødrene er j oppdratt i samme livsløgnen som sine egne mødre og alle venninner. Det er jo ett av hovedproblemene, nemlig at kvinner ikke har evnen til å se sin egen dobbeltmoral og hykleriske oppførsel. Jeg tror at Rybak i bunn og grunn er en bædbåi med et gutteaktig utseende. Oh my he's gonna fuck some women over Beviser jo bare at kvinner vil ha menn med sosial status En kan også spørre seg hva slags forbilder dagens menn er for sine sønner. Nå har jeg lest litt inne på et annet forum, og der er endel fortvilte mødre som er nødt til å feire enda en 17. mai alene, fordi far ikke gidder å være med og gå i tog osv. Fedrene er fyllesyke etter gårsdagens feiring, hvor også mor ble sittende alene, for far måtte jo få lov å gå ut hvis han ville. Dette er bare et eksempel, og gjelder akkurat i dette tilfellet kun 4-5 menn. Men det ser ut til at det er en tendens at menn oppfører seg som single 16-åringer lenge etter at de har fått barn. Drar ut på byen jevnt og trutt, kommer ikke hjem igjen før dagen etter, ligger på sofaen eller sitter på dataen når de er hjemme, og lar være å bidra med husarbeid og samvær med barna. Er det rart damene får nok? De har jo barna å ta seg av, og når mannen også oppfører seg som et barn og ikke som en ansvarlig voksen, så går damene lei. Sånn sett er det jo mange menn som frivillig lar være å delta i oppdragelsen. Sønner av slike menn lærer jo helt fint å forstå kvinner, men de lærer også av pappan sin at de kan gjøre akkurat som de vil når de selv stifter familie. Dyrke egoet og la være å ta ansvar, la være å støtte kvinnen. Nå finnes det jo mange menn som er flotte fedre, og de damene som har dem som partner bør sette pris på dem og ta vare på dem. For det er jammen ikke sikkert de er like heldige neste gang.
Gjest Purple Haze Skrevet 17. mai 2009 #20 Skrevet 17. mai 2009 brutal mann er jo et stjerneeksempel på en bitter mann uten reell virkelighetsoppfattning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå