absinthia Skrevet 15. mai 2009 #1 Skrevet 15. mai 2009 Syntes det var på tide med en liten krangletråd, da jeg har oppdaget at det er flere enn meg som bruker energien sin på troll, selv om vi vet bedre. I denne tråden kan vi krangle om det meste, uavhengig av hva vi egentlig mener. Det er lov til å komme med tåpelige påstander som utgangspunkt for en krangel - avsporinger og emneskifte er også lov, mer vi trenger ikke falle helt ned på et lavnivå i argumentasjon = du har IQ på nivå med en amøbe osv. Jeg begynner: Hva er det egentlig med mennesker som hører på trance, har de en mangel i hodet som fører til at de klarer å høre på ensformig møl, eller har de fått en ting ekstra som fungerer som buffer mellom hjernen og ørene? Har lagt merke til at de som hører mest på slikt, sjeldent framstår som de aller mest intelligente - er gjerne 40 år gamle rånere eller tyggegummityggende bimboer av begge kjønn.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Jeg begynner: Hva er det egentlig med mennesker som hører på trance, har de en mangel i hodet som fører til at de klarer å høre på ensformig møl, eller har de fått en ting ekstra som fungerer som buffer mellom hjernen og ørene? Har lagt merke til at de som hører mest på slikt, sjeldent framstår som de aller mest intelligente - er gjerne 40 år gamle rånere eller tyggegummityggende bimboer av begge kjønn. Du har rett i alt. Nytt tema: Hva er det med folk som er så opphengt i forumtroll at de vier det ene gen tråd? Har de for mye fritid? Har de en defekt i hjernen som gjør at de ikke klarer å overse rene provokasjoner? Eller hva skyldes dette fenomenet egentlig?
Gjest Naria Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Hva er det egentlig med mennesker som hører på trance, har de en mangel i hodet som fører til at de klarer å høre på ensformig møl, eller har de fått en ting ekstra som fungerer som buffer mellom hjernen og ørene? Jeg tror man må sluke et par ecstasypiller for å få noe ut av den type musikk.
absinthia Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2009 Du har rett i alt. Nytt tema: Hva er det med folk som er så opphengt i forumtroll at de vier det ene gen tråd? Har de for mye fritid? Har de en defekt i hjernen som gjør at de ikke klarer å overse rene provokasjoner? Eller hva skyldes dette fenomenet egentlig? Du har misforstått hva denne tråden egentlig handler om. Ser du forresten at den ligger under "snikksnakk" ? Den handler egentlig ikke om troll, den handler heller ikke om at man ikke klarer å overse ting ( for noens del kan det forresten være det som er problemet), det handler kanskje mest om å provosere den som provoserer og da snakker jeg ikke om de som synker ned til samme lavnivå som troll eller andre som kan være ufine. Det handler om at det er ganske fornøyelig å krangle iblant, og spesielt med mennesker med en virkelighetsoppfatning som tilsier at de bor på en annen planet. Forresten så kan man vel si at alle som sitter på KG kunne ha gjort mer matnyttige ting, også du - men for noen av oss handler det om at vi sitter her i pausene mens vi leser til eksamen.
absinthia Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2009 Jeg tror man må sluke et par ecstasypiller for å få noe ut av den type musikk. Jeg har vært inne på den samme tanken, men noen ser ut til å klare det selv uten ecstasy.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Du har misforstått hva denne tråden egentlig handler om. Er vel du som har misforstått din egen tråd nå? Jeg svarte på det du fremmet, og siden det ikke var mer å tilføye i forhold til de flotte betraktningene du hadde kommet med, så startet jeg et nytt emne. Var det ikke sånn det skulle gjøres?
absinthia Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2009 Er vel du som har misforstått din egen tråd nå? Jeg svarte på det du fremmet, og siden det ikke var mer å tilføye i forhold til de flotte betraktningene du hadde kommet med, så startet jeg et nytt emne. Var det ikke sånn det skulle gjøres? Nå kverulerer du vel...?
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Nå kverulerer du vel...? Javel? Hva er problemet? Var ikke meningen at man etter hvert skulle komme med nye temaer?
absinthia Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. mai 2009 Javel? Hva er problemet? Var ikke meningen at man etter hvert skulle komme med nye temaer? Dersom du leser nøye, så var ikke det emneskiftet jeg snakket om, da jeg sa at du hadde misforstått hva tråden egentlig handlet om. Den handler om at man kan ha et sted å være kranglete på og ha naturlige, avsporinger og emneskifter i en diskusjon. En bieffekt er at vi vil få se hva slags tema en diskusjon kan havne borti uten at vi blir moderert bort p.g.a. avsporinger mm.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #10 Skrevet 15. mai 2009 Dersom du leser nøye, så var ikke det emneskiftet jeg snakket om, da jeg sa at du hadde misforstått hva tråden egentlig handlet om. Den handler om at man kan ha et sted å være kranglete på og ha naturlige, avsporinger og emneskifter i en diskusjon. En bieffekt er at vi vil få se hva slags tema en diskusjon kan havne borti uten at vi blir moderert bort p.g.a. avsporinger mm. Ok, så da er det emnet jeg valgte som er problemet da eller? Og hva er i så fall det problematiske med det emnet?
Stillest vann Skrevet 15. mai 2009 #11 Skrevet 15. mai 2009 Dere er noen tullinger begge to, som ikke en gang krangler om det samme.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #12 Skrevet 15. mai 2009 HA HA HA. Det er jo en krangletråd. Spiller vel ikke noen rolle om man ikke krangler om det samme da vel??
absinthia Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 15. mai 2009 Det er ikke forhindring til å krangle at man ikke krangler om det samme. Det er faktisk helt vanlig, både irl og på nett.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #14 Skrevet 15. mai 2009 Det er ikke forhindring til å krangle at man ikke krangler om det samme. Det er faktisk helt vanlig, både irl og på nett. Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt?
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 15. mai 2009 #15 Skrevet 15. mai 2009 [quote name='absinthia' Jeg begynner: Hva er det egentlig med mennesker som hører på trance, har de en mangel i hodet som fører til at de klarer å høre på ensformig møl, eller har de fått en ting ekstra som fungerer som buffer mellom hjernen og ørene? Har lagt merke til at de som hører mest på slikt, sjeldent framstår som de aller mest intelligente - er gjerne 40 år gamle rånere eller tyggegummityggende bimboer av begge kjønn.
absinthia Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 15. mai 2009 (endret) Nei, jeg mener ikke tecno. Her er en definisjon på hva trance er: http://no.wikipedia.org/wiki/Trance Man kan helt sikkert ha et rimelig velfungerende liv, selv om man hører på trance, selv om jeg enda ikke har møtt spesielt mange intelligente mennesker som har denne typen musikk som sin favorittsjanger. Endret 15. mai 2009 av absinthia
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #17 Skrevet 15. mai 2009 selv om jeg enda ikke har møtt spesielt mange intelligente mennesker som har denne typen musikk som sin favorittsjanger. Nei, de intelligente er her på KG og lager tråder hvor de kan kritisere mennesker som ikke er enige med dem.
absinthia Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #18 Skrevet 15. mai 2009 Nei, de intelligente er her på KG og lager tråder hvor de kan kritisere mennesker som ikke er enige med dem. Vel, vis meg et forum der det ikke foregår diskusjon og ingen kritiseres. Dersom du finner et, så tror jeg at årsaken er at det bare er et eneste menneske der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå