Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Hei.

Jeg har en bedre halvdel som har det litt vanskelig for tiden. Jeg har lyst til å gjøre noe fint, men hva da? Jeg tar gjerne imot tips. Små ting. Store ting. Hva som helst.

Han er forøvrig av den typen som liker å være litt for seg selv når det står på som verst. Jeg er motsatt. Jeg vil ha noen rundt meg. Jeg vil gjerne være der for ham, det er jeg jo, han vet det også, men det er ikke så lett når jeg ikke vet hvordan, bortsett fra å si det rett ut og vise respekt ved at han får den tiden og "avstanden" han trenger for å takle det best mulig. Kanskje det er nok.

Takk for innspill.

Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor vanskelig han har det da, men tar sjangsen på å gi noen tips jeg;

Hva med å lage skikkelig god middag en dag, gjøre det skikkelig behagelig for han med levende lys osv :)

Eller rett og slett bare være der for han i hverdagen, du trenger ikke gjøre noe spesielt, bare kanskje ikke mase på han ang oppvask ol. ;) Han vil garantert se tilbake og være takknemlig for du var der og var posetiv :)

Skrevet

Hva med å ta han med på fisketur? eller noe annet der dere kan være sammen og gjøre noe annet,uten å nødvendigvis sitte oppå hverandre og snakke.

Skrevet

Jeg vet et helt genialt råd: spør ham... ;)

noen i min krets vil være helt i fred når de sliter. Andre vil sette pris på middag og fisketur. Det er bare han som vet akkurat hva han liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...