Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 21. mai 2009 #21 Skrevet 21. mai 2009 Ok, men Imsdal sin reklame, poenget med den er jo at vannet er veldig rent og at man får ingen skitne tanker ved å drikke det. Bon Aqua derimot finner jeg ingen eksempler på :S Reklamene skal gi en mening med produktet også ikke sant Bon Aqua er en del av Coca Cola konsernet. Reklamene deres har vært veldig tekniske, med "blindtester" f.eks. Kontakt coca cola så får du sikkert tilsendt informasjon.
Kamikatze Skrevet 21. mai 2009 #22 Skrevet 21. mai 2009 (endret) Begynner med vs siden de bypasser vår egen nasjonalromantiskhet, fordi de retter seg mot et ikke-norsk-marked. Gir deg derfor muligheten til å filtrere bort "norsk for nordmenn". Edit: Endret 21. mai 2009 av Kamikatze
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #24 Skrevet 21. mai 2009 [ Men jeg er redd jeg må ha i hvertfall én som spiller på noe norskt. :/
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #25 Skrevet 21. mai 2009 Men jeg er redd jeg må ha i hvertfall én som spiller på noe norskt. :/ Jeg håper dere forstår hva oppgaven går ut på.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #26 Skrevet 22. mai 2009 Jeg håper dere forstår hva oppgaven går ut på. ? =)
Kamikatze Skrevet 23. mai 2009 #27 Skrevet 23. mai 2009 Men jeg er redd jeg må ha i hvertfall én som spiller på noe norskt. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå