Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Noen som har noen konkrete forslag til et opplegg som gjør meg strammere i kroppen i løpet av en måned? Har en ganske slank kropp, men rumpa er ganske stor og med cellulitter (grøss..=( og lårene trenger også en oppstrammer. Magen har stort sett alltid vært flat, bortsett fra den siste måneden, så må få trent den tilbake i form også. Vær så snill dere som har litt peiling på kosthold og trening, skriv noen ord til meg. Motivasjonen er litt lav for tiden så trenger noe konkret å gå etter.
Leifr Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Tren frivekter, tungt: Markløft, knebøy, utfall, osv. Spis proteinrik kost på et moderat kaloriunderskudd.
Chanel.No5 Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 (endret) Les deg til kunnskap. Er masse her inne på KG, kan se på www.ifrm.no du kan evt. google setninger som "trening for nybegynner" osv. Les litt og spør om det er noe du lurer på så får du nok svare skal du se=) Ligger en repotasje om å komme i form på 10 uker her inne på KG, kan jo ta å lese litt der også.. Samtidig vil jeg påpeke at det å gå fa 0 til 100 på fire uker ikke er bra på mange områder, det kan eks. lett gi skader, motivasjonen til å fortsette vil fort forsvinne med det å skulle endre kroppen fra utrent til meget trent. En presser seg for hardt og kanskje får en ikke resultatene en ønsker raskt nok og slutter. Vil anbefale deg å begynne å trene selvfølgelig, men ikke sett noe tidsperspektiv på det, begynn i det små og øk etterhvert, finn treningsformer du liker og kos deg med treningen. Endret 15. mai 2009 av Lotte27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå