lost_bird Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hjelp! brudepikekjole Skal til å kjøpe brudepikekjoler på nett nå. Størrelsene som står her, size 5-6, size 11-12 osv, er det alder? Skal kjøpe til en jente, snart 12, veldig tynn og lita for alderen og jente snart 6, normal str for alderen. Hva bør jeg kjøpe? De trenger jo ikke akkurat noe å "vokse" i... Ikke lett når man ikke har barn selv.. Endret 14. mai 2009 av lost_bird
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Flotte kjoler da! Jeg jeg tror de bruker alders-størrelse. Ligger det noe guide til hvodan man måler tørrelser der da?
Solstrålejenta Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Ser det ligger et size chart der som du kan se på... Da vi kjøpte kjoler til våre brudepiker så var det som var utslagsgivende på størrelsen ikke hvor brede de var, men høyden... Dvs at kjolen ikke ble for lang eller for kort... Ser jo litt rart ut om den ene har lang kjole og den andre har kort. Vi endte opp med str 4 til 4 åring og størrelse 8 til 7 åring... men jeg ville iallefall sjekket høyden og forholdt meg til det, spesielt hvis jentene uansett er slanke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå