Gjest Oslo_gutt Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Hei Jeg har møtte en kjempejente som jeg liker veldig godt. Vi jobber i samme firma, men ikke i samme avdeling så vi treffes ikke så ofte på jobb. Har møttes på endel fester etter nyttår og har blitt sittende og snakke lenge sammen hver gang. For et par uker siden rota vi med hverandre, bare kyssing, hadde ikke sex. Jeg ba henne ut et par dager etterpå, men da kunne hun ikke og hun var litt kort så jeg lot hele greia ligge. I helgen lurte hun på om jeg ville bli med og finne på noe en dag og vi var en tur på kafe på søndag. Det var veldig hyggelig, vi satt og snakket sammen i over tre timer, helt til det stengte. Hadde nesten ingen pinlig pauser og tiden gikk veldig fort, hvertfall for min del. Vi holdt kanskje litt for mye avstand, angrer på at jeg ikke fikk holdt henne i hånda eller noe. Ga henne en klem, men jeg i farten så glemte jeg å spørre om hun ville møtes igjen. Fikk melding fra henne når hun var kommet hjem og hun sa hun hadde hatt en hyggelig kveld. Sendte henne en melding idag, men nå svarte hun liksom så kort igjen. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Har ikke lyst til å mase på henne. I og med at hun har bedt meg med ut før er hun vel ikke helt uinteressert og kvelden vi hadde var veldig hyggelig. Føler vel nesten at jeg må ta initiativet nå igjen, men når hun svarer så kort så blir jeg litt usikker. Hva skal jeg gjøre jenter? Har ikke lyst til å mase på henne. Hva slags date synes dere er best? Jeg synes ofte det å se en film sammen privat er fint, lett å finne armkroken da i forhold til på en kafe eller kino. Hvor interessert er dere når dere ber med en gutt ut på date? Takker for svar
Gjest LonelyAngel Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Hmm... jeg tror hun er intressert Hun skrev jo ikke melding til deg etterpå at hun hadde det hyggelig for tull Men hvordan er hun som person? Sjentert? Frempå? Syns kanskje du skal tilpasse daten etter noe du tror hun liker best. F.eks om hun er veldig sjenert blir kanskje privat film litt skummelt enda Men jeg syns du skal ta intiativ igjen jeg Jenter har en tendens til å vente på at gutten tar intiativ. Send en søt melding der du spør om hun er intressert til å være med deg en dag i helga for eksempel. La oss vite hvordan det går
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Hmm... jeg tror hun er intressert Hun skrev jo ikke melding til deg etterpå at hun hadde det hyggelig for tull Huff, her var det mye smileys og naive forhåpninger. Jeg sender takk for en hyggelig....til alle menn jeg er ute med, selv om jeg bare ser vennskapelig på min relasjon med de. Det er bare vanlig høflighet.
leirbål Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Hun kan være sjenert, uinteressert, spille kostbar og sikkert mye annet. Har du egentlig noe å tape på å be henne ut en gang til? Er hun ikke er interessert sier hun bare nei takk, og synes du er en hyggelig fyr. Sier hun ja kan du jo gripe hånden hennes på neste date. Ta kontakt, og spør om hun vil møte deg igjen. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå