Gjest Malen Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Noen som har prøvd redken sin solserie (colour extend sun)? http://www.feelunique.com/p/Redken-Color-E...mpoo-300ml.html
Gjest Malen Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Har bestilt meg shampoen og spraybalsamen jeg nå, så venter i spenning. Frisøren min anbefalte meg serien, så blir spennende å prøve. Ingen andre som har prøvd serien?
Gjest Gjestehei Skrevet 16. mai 2009 #4 Skrevet 16. mai 2009 Jeg venter i spenning selv, bestilte på Feelunique hvor shampo og hårmaske i denne serien kostet i overkant av 200.- tilsammen. Gleder meg til de kommer i posten, og jeg får prøvet de ut i sol og sjø ved Middelhavet
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #5 Skrevet 16. mai 2009 Jeg bruker Highlight Guard-sprayen om sommeren. Den funker! Dette er antakelig det viktigste produktet i serien om poenget er å bevare fargen. Det eneste minuset med den er at den lukter ganske mye. God lukt, men den er ganske intens... Jeg bruker den hver dag om sommeren når jeg er mye ute, og har den alltid med på stranda. Sjampoen som finnes i år har jeg ikke prøvd enda, siden den er ny, men den er sikkert god. Den er som den røde serien til Redken bare med solfilter i. Hårmasken er god, men jeg synes håret blir såpass tungt av den at den ikke kan brukes mer enn 1-2 ganger i uken, så jeg bruker leave-in-produktet "shimmering-et-eller-annet". Den er god og gir håret en fin glans. Alt i alt er serien veldig god - anbefales! Men som sagt, skal man investere i serien er highlight-guarden det viktigste produktet. Da unngår man at fargen bleknes i solen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå