Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg og på..

Gjest Malen
Skrevet

Har bestilt meg shampoen og spraybalsamen jeg nå, så venter i spenning. Frisøren min anbefalte meg serien, så blir spennende å prøve. Ingen andre som har prøvd serien?

Gjest Gjestehei
Skrevet

Jeg venter i spenning selv, bestilte på Feelunique hvor shampo og hårmaske i denne serien kostet i overkant av 200.- tilsammen.

Gleder meg til de kommer i posten, og jeg får prøvet de ut i sol og sjø ved Middelhavet :danse:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Highlight Guard-sprayen om sommeren. Den funker! Dette er antakelig det viktigste produktet i serien om poenget er å bevare fargen. Det eneste minuset med den er at den lukter ganske mye. God lukt, men den er ganske intens... Jeg bruker den hver dag om sommeren når jeg er mye ute, og har den alltid med på stranda.

Sjampoen som finnes i år har jeg ikke prøvd enda, siden den er ny, men den er sikkert god. Den er som den røde serien til Redken bare med solfilter i.

Hårmasken er god, men jeg synes håret blir såpass tungt av den at den ikke kan brukes mer enn 1-2 ganger i uken, så jeg bruker leave-in-produktet "shimmering-et-eller-annet". Den er god og gir håret en fin glans.

Alt i alt er serien veldig god - anbefales! Men som sagt, skal man investere i serien er highlight-guarden det viktigste produktet. Da unngår man at fargen bleknes i solen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...