Spiralis Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 ..?!?!.. Ikke sant? Når det ENDELIG er vår! ..og man egentlig burde være ute.. ligge i det friske fine gresset... pule i friluft. .. drikke vin med venner .. m.a.o. LEVE. Da blir du ikke hjemme for å vaske sokker og underbukser framfor å leve?! Jeg mener det er helt legalt å kjøpe ekstra sokker og boksere framfor å trøkke hjemme en hel kveld. NOEN mener at dette er ufornuftig.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 vaskemasinen kan jo gå selv om du ligger ute på gresset eller dikker vin med venner...
*Numi* Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Synes det høres bortkasta ut. Det blir jo bare dobbelt så stor klesvask når du endelig skal vaske? Det er jo varmt og fint hele sommeren. Skal du drøye med å vaske til høsten? :gjeiper: Eller er det bare bruk og kast? Tenk på all vinen du kunne kjøpt isteden for å bruke dem på sokker og underbukser. Det er vel ikke såå billig?
Spiralis Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2009 vaskemasinen kan jo gå selv om du ligger ute på gresset eller dikker vin med venner... Den maskinen kan da like godt gå neste regnværsdag! Vi lever tross alt i et land med tildels betydelig nedbør.
Spiralis Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2009 Synes det høres bortkasta ut. Det blir jo bare dobbelt så stor klesvask når du endelig skal vaske? Med mindre man bruker anledningen til å kaste noe årgangs... Kan ikke dokumentere påstanden, men jeg er overbevist om at det ligger for mange utvaskede herretruser som burde være byttet ut her i landet. Det er jo varmt og fint hele sommeren. Skal du drøye med å vaske til høsten? :gjeiper: Bor du i Norge? Dersom du ikke bor i en annen klimasone vil du kunne ha lagt merke til at det faktisk regner og er surt her av og til. Eller er det bare bruk og kast? Se lengre opp. Tenk på all vinen du kunne kjøpt isteden for å bruke dem på sokker og underbukser. Det er vel ikke såå billig? Det er ikke sååå dyrt. Økonomien er uansett ikke noe problem. Problemet med sokkene og bokserne stammer fra mye reising i forbindelse med jobb de siste månedene. Det har jeg fått godt betalt for så jeg ser ikke problemet i å bruke bittelitt penger på å utsette uanseelige hverdagsligheter til en nært tilstøtende regnværsdag.
Gjest Gjest_liz_* Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Om poenget ditt er at vi bør komme oss ut og nyte de ganske få deilige vår- og sommerdager vi har her i landet istedet for å gjøre husarbeid, så er jeg helt enig. Men det går fint an å få unna klesvasken samtidig som man nyter livet. Sett vasken igang om kvelden, heng opp om morgenen. Eller sett igang maskinen om ettermiddagen, heng opp før du legger deg. For eksempel. Me som sagt, jeg er "all for" å gjøre livet enklere i den lyse sommertid.
*Numi* Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 jeg kritiserte da heller ikke. Man gjør jo absolutt akkurat som man vil. Jo, jeg bor i Norge ja. Og i dag regner det, ihvertfall i Oslo, så du/vi kan jo benytte anledningen til å vaske litt klær.
Spiralis Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2009 jeg kritiserte da heller ikke. Man gjør jo absolutt akkurat som man vil. Jo, jeg bor i Norge ja. Og i dag regner det, ihvertfall i Oslo, så du/vi kan jo benytte anledningen til å vaske litt klær. Jeg så ikke på innlegget ditt som kritikk. Jeg vil bare ut og nyte våren.. og i og med at jeg ikke bor i Oslo så har jeg finvær
*Numi* Skrevet 14. mai 2009 #9 Skrevet 14. mai 2009 Jeg så ikke på innlegget ditt som kritikk. Jeg vil bare ut og nyte våren.. og i og med at jeg ikke bor i Oslo så har jeg finvær Ok. Det er bra. synes du gikk innlegget mitt sånn etter sømmene at jeg kanskje trodde du gjorde det. Hehe.
Nuith Skrevet 14. mai 2009 #10 Skrevet 14. mai 2009 Hvis du kjøper klær som du hadde trengt før eller siden uansett, synes jeg det er helt greit! For eksempel sliter man gjerne ut noen par med sokker og undertøy i året; om man kjøper alt i mai er da verken verre eller bedre enn å kjøpe det fordelt utover året? Om du derimot kjøper 31 boksere hver mai, hvert år, i tillegg til å kjøpe noen ekstra nå-og-da, så har du vel strengt tatt kjøpt for mange.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #11 Skrevet 14. mai 2009 Nå er jeg vel muligens litt utenfor tema her, men mener du at du bruker nye truser/boksere uten å vaske dem først? Det meste ellers går greit, men truser? Æsj!
Spiralis Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 14. mai 2009 Nå er jeg vel muligens litt utenfor tema her, men mener du at du bruker nye truser/boksere uten å vaske dem først? Det meste ellers går greit, men truser? Æsj! Ja, de kommer jo fra en forseglet eske ...og tross alt .. det er rumpesprekken min den er i kontakt med. ..Jeg syntes mer synd på bokseren som må være i kontakt med min rumpesprekk enn rumpesprekken som må være i kontakt med en ny bokser, for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå