Gjest Eline Skrevet 14. mai 2009 #1 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har søkt masse på nett, men finner ikke ut av det. Kan noen hjelpe meg, please Blir det feil å gå i bunad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :) Skrevet 14. mai 2009 #2 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har søkt masse på nett, men finner ikke ut av det. Kan noen hjelpe meg, please Blir det feil å gå i bunad? Blir noe sånt som pene vanlige klær. Altså ingen "overkill" når det kommer til antrekket:) Bunad er vell alltid tillatt i konfirmasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 14. mai 2009 #3 Del Skrevet 14. mai 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Smart_casual Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 29. juni 2009 #4 Del Skrevet 29. juni 2009 Ikke gå i bunad nei. Ikke festantrekk. Man bør holde seg til dresskoden når den er oppgitt. Ellers hadde jeg så klart gått i nydelig bunad. Ta på noe pent og enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå