punkyB Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 I forrige episode var det jo hun kollegaen til Jack som var skurk. Kan tenke meg at det er noe lignende i år også - feks. hun dama som er nærmeste rådgiver/sekretær til presidenten. Dessuten hun ex-presidentfrua , hva er det med henne???? Og hva har dattera til Jack og ikke minst han barnemishandleren å gjøre i hele sammenhengen?? Og jeg vil kun ha spekulasjoner - ingen sannhet !!
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #3 Skrevet 21. juli 2003 Hihi' date=' jeg vet, men skal ikke si [/quote'] FORTELL MEG I EN PM PLIIIIIS !!!!!!!
Gjest Cruella Skrevet 21. juli 2003 #4 Skrevet 21. juli 2003 Jeg har sett hele serien, men kan ikke avsløre hva som skjer her på KG...
Joplaya Skrevet 23. juli 2003 #9 Skrevet 23. juli 2003 Jeg tror Sherry er ute med en fæl hevn på sin mann... Og jeg tror Lynne er litt for eksemplarisk... Jeg trodde han pappaen til barnet viste om bomben siden han MÅTTE ha fly til Mexico på dagen og alle avtaler skulle avlyses. Dette trodde jeg helt til vi oppdaget liket i bagasjerommet på bilen hans i forrige episode. Tror Reza er uskyldig. Men lurer på om forloveden er litt for dum og uskyldig...
viblie Skrevet 23. juli 2003 #10 Skrevet 23. juli 2003 For de litt nysgjerrige, og de som ikke har fått med seg hva 24 er. Så kan dere gå inn på denne siden, og bli litt klokere. http://www.fox.com/24/guide.html Tex, jeg klarte heller ikke å holde meg. Da den gikk her i Danmark, jeg var inne på hjemmesiden og lese. Amerikanerne lå 4 episoder foran oss, så når det nærmet seg slutten, klarte jeg ikke holde meg lenger. Og gikk inn for å lese.
MarianneE Skrevet 23. juli 2003 #11 Skrevet 23. juli 2003 Er så grisenyskjerrig!!!! Skal ikke se på linken! Kan jo bare lese om neste episode, da.... Nei, da bare mååå jeg lese resten og! Tror jeg skal late som om jeg ikke så den linken, jeg...... :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå